Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ericck
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 23:15
Ik wil een Sms-en-win actie opzetten op mijn site, en zit te kijken naar verschillende oplossingen. Bij www.mollie.nl kun je een SMS keyword krijgen maar daar betaal je direct 45 euro per maand voor. Bij SMS3663 betaal je niks per maand en ontvang je wel een bepaald bedrag p.o.b. (per sms dus). Ik heb alleen geen idee of deze laatste site een beetje betrouwbaar is, of het goed werkt en of ze daadwerkelijk geld uitkeren. Zijn er eigenlijk nog meer goede bedrijven die dit soort SMS diensten leveren? Wie heeft ervaringen?

[ Voor 3% gewijzigd door ericck op 26-08-2006 12:48 ]

Verwijderd

ericck schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:46:
Ik wil een Sms-en-win actie opzetten op mijn site, en zit te kijken naar verschillende oplossingen.
Je kan niet zo maar een SMS & Win actie opzetten dit namelijk valt namelijk onder de Wet op Kansspelen en de bijbehorende Gedragscode. Bovendien moet je nog al aan wat voorwaarden doen, zoals het tarief van de SMS dat niet hoger mag zijn dan de communicatiekosten (dus geen winst op de SMS mogen maken), minderjarigen zijn uitgesloten etc. Zie verder:

http://www.nuv.nl/web/show/id=129148

Ik geloof dat GoT het niet zo op illegale dingen heeft en dit hoort eigenlijk in de categorie Telefonie en niet Stuffis-Generalis.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:13

SmartDoDo

Woeptiedoe

-> PSGG

• ericck
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 23:15
En als ik er nou geen SMS en win actie van maak maar gewoon een prijsvraag? Je stuurt een SMS met het juiste antwoord en dan kun je iets winnen. Want uiteraard hoeft het niet illegaal te zijn...