[WMP] In browser wel controls, maar werkt niet? *

Pagina: 1
Acties:

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 21:20
Na een herinstallatie van m'n pc, werkt mijn windows mediaplayer niet meer op internet.. dus sites waar je filmpjes kan bekijken e.d.

Weet iemand waar ik die plugin kan downloaden? Hij vroeg er namelijk zelf om, maar er was wat fout gegaan tijdens het installeren, dus het werkt nu niet.

alvast bedankt

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:53
Verwijderen via Software en de nieuwste versie van microsoft.com downloaden :).

• Boyd
Staat er niet tussen bij software...?

• The__Virus
Windows onderdelen, aan de linkerzijde bij Software.

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:27
Of het vinkje: updates weergeven bovenaan aanvinken ;)

• Boyd
Nee, ook na het overnieuw installeren van mediaplayer werkt het nog steeds niet.. ik heb gewoon die browser plugin nodig van media player, maar nergens te vinden...

Ik krijg op elke site wel gewoon het venstertje van mediaplayer met de play/stop/volgende etc knoppen... maar hij speelt niks af... hij doet niks..

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

offtopic:
Ik voer nog even een titelfixje uit :)

Over welke browser gaat het hier? :)

Signature

• Boyd
internet explorer 7..
op een andere pc werkt het prima in internet explorer 7.. heb dit gewoon sinds die herinstallatie van windows

[edit]
bij deze nog een probleempje wat er waarschijnlijk wel mee te maken heeft.. als er ergens een filmpje op internet staat.. en ik doe in media player: bestand>>url openen>> en voer dan de url in en druk op ok.. loopt ie helemaal vast.. dus streams enzo werken ook niet... pas als ik een filmpje eerst echt op m'n harde schijf heb gedownload, dan werkt ie wel... Ik heb mediaplayer al een paar keer overnieuw geinstalleerd..

[ Voor 67% gewijzigd door Boyd op 29-08-2006 08:37 ]

• The__Virus
Download eens een codec pack, bijv. K-Lite codec pack van www.free-codecs.com. Misschien dat je codecs mist of corrupt zijn.

• Boyd
al gedaan.. werkt ook niet..
heb nu alle bestanden van mediaplayer van m'n pc gewoon gekopierd naar m'n laptop.. maar het werkt nog steeds niet..

nog een kleine update:

- media player speelt niks af in de browser, de controls staan er wel, maar hij speelt niks af..
- als ik een link van een filmpje open, dus www.mijnsite.nl/filmpje.wmv... dan werkt het wel.. maar streams werken niet..

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem! Ook hier werken streams niet. Herinstallaties helpen niet, firewall uitschakelen helpt niet, etc etc.... vreemd!

Verwijderd

yep hier hetzelfde, loopt jullie pc ook bijna helemaal vast?
ik kan trouwens wel op video.google of youtube...

• Boyd
Ik heb het nu wel opgelost... ik had internet explorer 7... ik heb die verwijdert en 6 is toen weer geinstalleerd... toen heb ik 1 filmpje/stream getest... dat werkte.. toen heb ik internet explorer 7 weer geinstalleerd.. het werkt nu
Pagina: 1