nieuwe laptop bestellen bij dell

Pagina: 1
Acties:
  • 691 views sinds 30-01-2008

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik wil graag een nieuwe laptop bestellen. Ik vond die van dell wel leuk, de inspiron maar de specs daarvan zijn wat minder.

Eisen functies: Word, Visual studio, Excell, muziek, internetten, af en toe een filmpje en het liefst een dual layer dvd brander. En WiFi wil ik ook erin hebben. Scherm het liefst een 15.4 inch breedbeeld.

Eisen uiterlijk: Strak zwart, lekker old style vierkant :P

Eisen specs: Centrino platform, pentium Mobile. 512 + MB ram

Budget ligt rond 900

Als het kan zou ik ook wel willen erop kunnen gamen maar dat is niet noodzakelijk daar heb ik mijn desktop voor :). Het zou ook wel wat anders kunnen zijn dan bij dell. Maar als iemand ook nog tips heeft over het bestellen bij dell dan zijn die ook welkom

[ Voor 75% gewijzigd door CR35 op 26-08-2006 14:10 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Post eens een gerichte vraag :) bijv "ik zoek een laptop in de stijl zus en zo maar met deze en deze features".

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• CR35
Zo beter ;) bericht voor 75 % gewijzigd. :)

Verwijderd

Dan zou ik uitkijken naar een HP. Lekker strak in het zwart zoals je wilt, en leuke prestaties voor een goede prijs. Bij ons op school prijzen ze de nc6120 aan, te koop voor een 900 €. Retail zal dat mss wel wat hoger liggen, maar of dat veel scheelt, geen idee.

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 12:37
als je een 12 incher ook kan verdragen, een MSI S260 in het zwart(S262 heeft dual-core, maar is ook iets duurder uiteraard)

ik zie hier:
912 euro, Lenovo 3000 N100
1012 euro, Thinkpad R60e(zeer degelijk ding)

• CR35
Die hp's beginnen met intel vanaf 1000, terwijl ik dan core duo bij dell heb vanaf 900. Ik vond IBM altijd erg goede laptops hebben en ook goede support. Vind ze ook erg mooi en gunstig geprijsd. Maar het is geen IBM meer....

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 12:37
Lenovo is IBM, je weet dat toch? en ik hoor toch enkel lovende dingen over de Thinkpad R60

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:24

mr_petit

opperprutser

CR35 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:42:
Die hp's beginnen met intel vanaf 1000, terwijl ik dan core duo bij dell heb vanaf 900. Ik vond IBM altijd erg goede laptops hebben en ook goede support. Vind ze ook erg mooi en gunstig geprijsd. Maar het is geen IBM meer....
http://tweakers.net/price...TFT-WXP-Pro)-prijzen.html
en salland heeft 'm ook voor 857,- (core duo T2300)

en idd, ibm is niet gelijk aan lenovo, en dat uit zich voornamelijk in de service als het ding kapot is.
Jammer, het zijn imo de mooiste (tijdloze(!)) laptops die er zijn.

"man is not truly one, but truly two,"

• CR35
Die hp is wel erg interressant. Alleen jammer dat hij standaard met 512 mb geheugen is. Maar het design is wel precies wat ik wil.

• LievenD
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:22
Als je Visual Studio wil gaan doen, zeker Windows XP Professional nemen. Mijn broer heeft het nog geprobeerd met XP Home en na veel klooien werkte het (Visual Studio dan), maar de Windows was voor de helft kapot (vb. onmogelijk om Service Pack 2 te installeren).

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:24

mr_petit

opperprutser

ik denk dat je broer dan iets verkeerd doet; de systems requirements voor visual studio zijn wel dat je SP2 moet hebben, maar niet dat je WXP pro moet hebben.
(de HP nx7400 wordt overigens met WXP pro geleverd)

"man is not truly one, but truly two,"

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Je kunt ook altijd nog via je school WXP pro regelen.

Ik weet niet of ik nog een laptop nodig ga hebben voor school, anders wil ik ongeveer voor dezelfde categorie gaan. (ik ga deeltijd doen namelijk) Ik zat al naar de volgende te kijken: Acer Laptop Aspire 9411AWSMi_GF. Heeft ook wel een mooi design. Heeft 17" scherm, wat wel erg makkelijk is om mee te programmeren, want programmeren op klein scherm is niks. Kost je wel iets meer (€1039), maar heb je denk ik wel een goede laptop. Ik weet zelf ook niet of Acer goed is of niet, want ben niet zo bekend in de laptop wereld.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

anyway, dit is niet de manier om een dergelijk topic te openen. Zie ook Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.