Toon posts:

[Series 60 2nd Ed. SDK for Symbian OS] Apps geven system err

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, ik gebruik Series 60 2nd Ed. SDK for Symbian OS samen met VS .NET 2003. Als ik de emulator draai en een willekeurige SiS file van het internet pluk en die installeer in de emulator zoals je dat op een telefoon ook zou doen lijkt dat goed te gaan.

Als ik de app echter probeer te starten krijg ik meteen "System error". Waarom? Kan er weinig over vinden. Het is voor de duidelijkheid geen zelfgebrouwen app.

Weet niet of dit topic hier wel thuis hoort, maar het is een SDK en emulator dus denk dat jullie er wel ervaring hebben.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:12:
Beste tweakers, ik gebruik Series 60 2nd Ed. SDK for Symbian OS samen met VS .NET 2003. <snip>
Als ik de app echter probeer te starten krijg ik meteen "System error". Waarom? Kan er weinig over vinden. Het is voor de duidelijkheid geen zelfgebrouwen app.
Ik neem aan dat je dus een lap code probeert te compilen en draaien? Hoezo is het niet zelfgebrouwen dan? Heb je meer info? Die "System Error", bevat die ook nog een foutcode ofzo?

Ik vind wel vanalles, maar weet niet of dat relevant is voor jou a.d.h.v. de informatie die je verschaft.

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 26-08-2006 03:48 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En meteen ook een move naar DTE :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Heb het probleem al gevonden... ding emuleerd geen ARM CPU dus je kunt alleen eigen development code draaien.... Dat is zeer klote.