Opslaan als van internet explorer wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Hey,

Ik heb een klein probleem, nou eigelijk een grote :|

goed,
Ik wou wat downloaden via internet explorer, een spel maar dat 2.9gig groot.
Het probleem is nu dat mijn c schijf maar 5 gig groot is en er is nog maar 1.5gig over is van mij c schijf.

Ik kan wel als ik hem wil downloaden kiezen war ik hem wilt opslaan, maar dan download die hem als nog eerst naar je C schijf.

Dus eigelijk kan ik het gewoon niet downloaden.

Dus de oplossing zou zijn om de download map te wijzigen, dus zeg maar naar men D schijf.
Ik heb al wat lopen zoeken en heb ook wel wat gevonden maar dat lukte niet, er stond dat ik een key moest veranderen in men register. het probleem is dat die er niet stond dus had ik em zelf gemaakt maar ook dat werkte niet.
Het gaat om deze key.

\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\main\Save Directory

Ook heb ik al men temp folder gewijzigd (alle bij), dat werkte wel voor de folders zelf en wat daar in komt ect, maar blijkbaar worden je downloads niet daar heen gestuurt.

Die wie ow wie weet de juiste key??

Blaad

Verwijderd

Als je geen oplossing kunt vinden voor dit probleem dan zou je een download manager kunnen installeren.

Zelf denk ik toch dat je 1 van de temp folders moet verplaatsen.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

Wom

Ik snap het probleem niet helemaal, op het moment als ik in Internet Explorer een bestand wil downloaden zal hij altijd vragen naar de locatie waar hij het bestand kan opslaan.

Welke versie IE gebruik je ?

• shootguy2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Ja, maar IE gebruikt de temp folder op de C schijf om hem naar te downloaden, en DAN pas (als hij bij 99% is, begint hij met schuiven) en dat is dus juist de gebruiker zijn probleem.
Helaas ben je niet de enige die hier last van heeft, maar er is een oplossing :

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Wom schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:48:
Ik snap het probleem niet helemaal, op het moment als ik in Internet Explorer een bestand wil downloaden zal hij altijd vragen naar de locatie waar hij het bestand kan opslaan.

Hij bedoelt dat IE het bestand eerst download naar zijn temp dir... en dat IE het daarna naar de door hem opgegeven locatie verplaatst ;)

//edit: shootguy was net iets sneller :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Aloys op 26-08-2006 22:57 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wom schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:48:

als je iets download met IE, ongeacht waar je het laat opslaan, download ie em eerst naar de internet temp map op de C (als ik het goed heb) en pas als ie klaar is met downloaden wordt ie naar de opgegeven pad/map/schijf/whatever verplaatst

edit: zie die 2 lui boven mij ;)
ik type niet meer snel genoeg, tijd voor slapen dus :O

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 26-08-2006 23:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-07 14:05

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Eigenlijk vindt ik dat een zeer stomme manier van windows om bestanden te downloaden.

hij zou toch ook gewoon rechtstreeks zoals download managers kunnen downloaden. Schiet sneller op en je kunt er dan gemakkelijker een resume functie aan vastbinden.

Maar probeer maar eens een download manager/accelerator (zoals Download Accelerator Plus aka DAP).

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ErikRedbeard schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:01:
Eigenlijk vindt ik dat een zeer stomme manier van windows om bestanden te downloaden.

hij zou toch ook gewoon rechtstreeks zoals download managers kunnen downloaden. Schiet sneller op en je kunt er dan gemakkelijker een resume functie aan vastbinden.

Maar probeer maar eens een download manager/accelerator (zoals Download Accelerator Plus aka DAP).
leechget is ook een goeie, zelf heel lang gebruikt tot ik overging op firefox

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Client Software Algemeen - ik verplaats je topic nog even :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Een eventuele work-around zou zijn om de %Temporary Internet Files% locatie wijzigen. Dit valt waarschijnlijk wel met Tweak UI te doen. :)

Signature

Pagina: 1