Muiscursor werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:23
Zoals iedereen in de mooie TT kan lezen heb ik een probleem met mijn muiscursor, hij doet het namelijk niet.
Voordat je gaat denken dat dit een of ander Toverstaf topic is, neen het is echt zo, muizen gaat nog maar zonder pijltje.

Wat ik al heb geprobeerd:
Rebooten
muis verwijderen in apparaatbeheer, usb kabel eruit en weer erin
van resolutie veranderd en weer terug om het scherm te dwingen te refreshen
explorer.exe killen

Nog andere ideeën? Ze zijn welkom, want dit werkt dus ook natuurlijk niet

Verwijderd

Is je muis niet gewoon kapot?

• Pieroman
Misschien heb ik het een beetje stom uitgelegd, hij werkt wel maar er is gewoonweg geen cursor te zien, hierdoor kan ik dus wel werken met wat irritatie maar je moet dus maar een beetje gokken waar je nu op klikt.

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Probeer eens in het config scherm van windows daar naar muis te gaan op het tabblad aanwijzer even een andere aanwijzer te kiezen of een totaal andere set

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

• Pieroman
Dat heb ik helaas ook al geprobeerd, vergeten in m'n lijstje, deze ga ik overigens niet edit-en omdat het me teveel zoekwerk naar de knop is, evenals de quote functie:P

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

die edit knop staat hier ...................................................................................................^
bij jou eigen post.

dan zou je nog nieuwe video divers voor je kaart kunnen proberen

edit: sory gaat lastig als je geen muis hebt

[ Voor 12% gewijzigd door teun-v op 25-08-2006 23:27 ]

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

• NLChris
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-02 19:34
Ik had het ook, een probleem met de NVIDIA drivers. Bij mij hielp het om muisaanwijzerspoor aan te zetten. Als je die op zijn laagst zet merk je er nauwelijks wat van.

Hardware versnelling lager zetten werkte bij mij ook maar ik denk dat dat voor meer performance verlies zorgt.

Chris

edit:

door de Windows-toets en TAB/SHIFT-TAB toetsten te gebruiken zou je dit best in kunnen stellen

edit 2:
Net nog maar eens reboot, ik zie nu dat zodra ik windows inga ik gewoon kan muizen en als hij dan in de desktop zit en doorstart hij ergens afhaakt en de cursor blijft hangen. Ik zal wel eens nieuwe nvidia drivertjes installeren...
ik had precies dezelfde symptomen

[ Voor 42% gewijzigd door NLChris op 25-08-2006 23:32 ]

• Pieroman
Net nog maar eens reboot, ik zie nu dat zodra ik windows inga ik gewoon kan muizen en als hij dan in de desktop zit en doorstart hij ergens afhaakt en de cursor blijft hangen. Ik zal wel eens nieuwe nvidia drivertjes installeren...

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 16:44
kan je niet snel effe systeemherstel doen ?
90% kans dat je muisje terug is :*)

• Pieroman
Grote kans dat mijn systeemherstel uit staat...
Geen idee eigenlijk, nah ik installeer eerst die drivers even en dan zal ik wel es kijken of het sowieso wel mogelijk is.

offtopic:hoi blubbers :')

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 16:44
dat kan niet uitstaan wel ?
gwn start-alle programma's-bureau accesoires-systeemwerkset-systeemherstel.

• Pieroman
Ik heb intussen de NVIDIA drivers geinstalleerd (nieuwste versie) en opnieuw opgestart en hij werkt weer *O* bedankt iedereen die me geholpen heeft :)
Pagina: 1