Hallo,
Ik heb laatst een barebone samengesteld en zelf in elkaar gezet, maar nu heb ik het probleem dat ik geen beeld krijg, hoewel alle fans en leds gewoon aangaan.
Wat ik al heb geprobeerd:
- andere monitor geprobeerd
- onboard video geprobeerd (zonder dat mijn videokaart aangesloten zit natuurlijk)
- voeding getest in een andere pc, was niets aan de hand, voltages gemeten met speedfan, daar waren minimale afwijkingen
Ik heb verder geen spullen om de rest te testen, maar ik denk dat het het moederbord is. Is daar een manier voor om te testen als ik geen spullen daarvoor heb (proc ed)? Ik kom er zelf namelijk niet uit, en anders stuur ik het gelijk weer terug, heb het vanmiddag pas binnengekregen nl.
Mijn specs nog even voor de duidelijkheid:
Asrock Conroe 945G-DVI
Conroe E6600
OCZ DDR2 1GB PC5400 Value pro series
Asus EAX850PRO PCI-e
Aspire X-Qpack + standaard 420Watt voeding die daarbij geleverd werd.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet!
Ik heb laatst een barebone samengesteld en zelf in elkaar gezet, maar nu heb ik het probleem dat ik geen beeld krijg, hoewel alle fans en leds gewoon aangaan.
Wat ik al heb geprobeerd:
- andere monitor geprobeerd
- onboard video geprobeerd (zonder dat mijn videokaart aangesloten zit natuurlijk)
- voeding getest in een andere pc, was niets aan de hand, voltages gemeten met speedfan, daar waren minimale afwijkingen
Ik heb verder geen spullen om de rest te testen, maar ik denk dat het het moederbord is. Is daar een manier voor om te testen als ik geen spullen daarvoor heb (proc ed)? Ik kom er zelf namelijk niet uit, en anders stuur ik het gelijk weer terug, heb het vanmiddag pas binnengekregen nl.
Mijn specs nog even voor de duidelijkheid:
Asrock Conroe 945G-DVI
Conroe E6600
OCZ DDR2 1GB PC5400 Value pro series
Asus EAX850PRO PCI-e
Aspire X-Qpack + standaard 420Watt voeding die daarbij geleverd werd.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet!
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!