3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik heb er een puntje tegenaan gegooid, nu sta je op +1 - gemod.
Nogmaals de tip, probeer niet zo bondig te reageren. (dat voorkomt dat mensen die niet zo thuis zijn in het modden, je snel naar beneden mikken...)
Nogmaals de tip, probeer niet zo bondig te reageren. (dat voorkomt dat mensen die niet zo thuis zijn in het modden, je snel naar beneden mikken...)
Aannames zijn fataal.
Ik had het eerste puntje ertegen aan gegooid voor de 0.
Ik zou voortaan idd iets anders reageren want ik moet zeggen dat het best redelijk als flamebait over komt (als je alleen maar even snel de hele draad leest
).
Ik zou voortaan idd iets anders reageren want ik moet zeggen dat het best redelijk als flamebait over komt (als je alleen maar even snel de hele draad leest
Hmmmm...ok, bedankt. Ik vind van niet, want iemand zei dat het niet een goed idee is omdat nvidia slechte kwaliteit op 2d zou zijn, en toen zei ik dat het lang niet beroerd was, alleen dat Matrox en ATi wel wat beter daarin zijn.... Maar ik zal volgende keer naar een betere formulering zoeken.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel