jah ik heb een T-Bird op een kt7 draaien met daarop een hercules gforce2mx, als ik test in 3dmark2000 dan slaagt hij regelmatig vast op de zware stukken van die test, gaat hij der toch door haal ik een score van 4887, is dat niet wat weinig voor mijn systeem, en hoe kan ik dat stabiliteitsprobleem oplossen?
Geef ff wat meer info.
Via 4-1 drivers geinstalleerd?
Via 4-1 drivers geinstalleerd?
Verwijderd
Nee, hoor met een GF2MX is dat een prima score. Er even vanuit gaan dat de kaart niet is overgeklokt..
jah ik heb de 4 in 1 drivers geinstaleerd, de 4.28
en heb de gforce nog niet overklokt alleen een beetje getweaked met nvmax, wat zijn btw de beste instelingen van dat proggie?
en heb de gforce nog niet overklokt alleen een beetje getweaked met nvmax, wat zijn btw de beste instelingen van dat proggie?
6.47 Nvidia Drivers proberen
Alleen weet ik nie meer of die 7.17 wel zo makkelijk uninstalle...
En natuurlijk 4in1 1.28b
6.47 waren de enigste drivers(En ja ik heb er VEEL-25+ geprobeerd)onder win2k die graphics stabiliteit met performance combineerde
Als je een keer zeker wilt weten wat je performance nou kan zijn mot je eens winme installe die geeft met 3DMark2k met de meeste drivers een goede score neer...
Daarna is je doel die score halen onder win2k
En dat is mij gelukt
- 7800 3DMarks onder win2k met een Geforce2GTS
-----
Ow ik zie nu net staan bij jou :
KT7-RAID + 2x Maxtor , Die HPT controlers onder win2k + meeste maxtor schijven = CRASH
ik weet nie of dit teveel moeite is maar ik zou eens zonder die hpt proberen te werken.
Als je echt last heb van crashes
Ik heb een maxtor schijf en als ik die vroeger op me BP6-HPT366 controler wou aansluiten....nah dan had je crash heaven
Alleen weet ik nie meer of die 7.17 wel zo makkelijk uninstalle...
En natuurlijk 4in1 1.28b
6.47 waren de enigste drivers(En ja ik heb er VEEL-25+ geprobeerd)onder win2k die graphics stabiliteit met performance combineerde
Als je een keer zeker wilt weten wat je performance nou kan zijn mot je eens winme installe die geeft met 3DMark2k met de meeste drivers een goede score neer...
Daarna is je doel die score halen onder win2k
En dat is mij gelukt
-----
Ow ik zie nu net staan bij jou :
KT7-RAID + 2x Maxtor , Die HPT controlers onder win2k + meeste maxtor schijven = CRASH
ik weet nie of dit teveel moeite is maar ik zou eens zonder die hpt proberen te werken.
Ik heb een maxtor schijf en als ik die vroeger op me BP6-HPT366 controler wou aansluiten....nah dan had je crash heaven
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Naja tis nie echt een 3DMark bench topic , tis meer een een helpme topic van een gast die getest heeft onder 3DMark
Die HPt controllers heb ik toch ndig voor die raid ondersteuning, niet? of bn ik verkeerd.. ??Ow ik zie nu net staan bij jou :
Yup , en nee op de laatste 2 vraag tekens
7.17 .. waren dat niet die experimentele drivers voor DirectX 8.0 en die toevallig ook niet nogal erg brak waren?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Jah ook
Ik heb w2k opnieuw geinstaleerd
eerst de via 4in1 4.28a dan
sp1
directx8.0a
nvidia 6.67
en
microsoft hotfix viaagp
coolbuster regaanpassing
en nu haal ik 5380 en hij loopt enorm stabiel !!!
ik wou gewoon ff de manne bedanken die hebbe gereageerd op de post....
eerst de via 4in1 4.28a dan
sp1
directx8.0a
nvidia 6.67
en
microsoft hotfix viaagp
coolbuster regaanpassing
en nu haal ik 5380 en hij loopt enorm stabiel !!!
ik wou gewoon ff de manne bedanken die hebbe gereageerd op de post....
Pagina: 1