Toon posts:

rekenblad als standalone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey :)

bestaat er een manier om een rekenblad op te slaan zodat het als een standalone programma kan werken? Ik heb namelijk een financieel 'programma' gemaakt in excel en zou het graag kunnen gebruiken op computers waar excel niet geïnstalleerd heb. Ik heb het al geprobeerd met opwlaan als interactieve webpagina, maar dan gaan alle grafieken verloren.

iemand een suggestie? :/

Groetjes
Hansje

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:17

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:36:
hey :)

bestaat er een manier om een rekenblad op te slaan zodat het als een standalone programma kan werken? Ik heb namelijk een financieel 'programma' gemaakt in excel en zou het graag kunnen gebruiken op computers waar excel niet geïnstalleerd heb. Ik heb het al geprobeerd met opwlaan als interactieve webpagina, maar dan gaan alle grafieken verloren.

iemand een suggestie? :/

Groetjes
Hansje
Wat heb je zelf al gedaan om zoiets te vinden? Ik zou zeggen Google er ff op los ;)

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 25-08-2006 17:42 ]

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Excel to EXE bestaat ook, rare chinezen ;)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Heb er behoorlijk op los gegoogled voor ik de vraag stelde :9 Maar heb niet echt iets gevonden dat mijn probleem oploste, Met de Excel vieuwer kan ik geen gegevens aanpassen, en dat is ongeveer altijd het probleem, ik moet ermee kunnen werken (hier bedoel ik mee: getallen invoeren die uitgerekend worden volgens de formules, aan de formules moet ik natuurlijk niet aankunnen). Neem als voorbeeld de mogelijkheid om in flash te exporteren in.exe bestand, dat zou ideaal zijn.

Groetjes
Hansje

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, net een secondje te laat :)

Dat zou een heel toffe oplossing zijn, maar ik begrijp niet zoveel van dat chinees... waar kan ik hem downloaden?

Groetjes
Hansje

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:55
Beste Hans, welkom op GoT. Ik zou je graag even willen wijzen op de Netiquette, de policies en de FAQ's van GoT. Daarin staan richtlijnen voor je posts en gedrag hier op GoT. Zo is het niet de bedoeling op GoT om onder elke post Groetjes * The__Virus te zetten, we groeten vanzelf. Ook kun je je eigen berichten editten, zodat je geen dubbelposts maakt en je topic onnodig omhoog schopt.

Verder nog een fijne tijd op GoT gewenst :).

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Topics over Excel komen beter tot hun recht in Officesuites en software. --> move to OFF

@The__Virus:
Waarom heb jij geen knopje om het topic te verplaatsen en ik wel? Juist ja.
ALs je nu de volgende keer gewoon een topicreport aanmaakt komt het allemaal wel goed en hoef jij je medegebruikes niet van commentaar te voorzien. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1