Toon posts:

Philips SLV 5400 TV-Link

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin en ik overwegen de aankoop van bovenvermeld toestel.

Iemand positieve/minder positieve ervaringen die hij wil delen?

Alvast bedankt

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat dacht je van een beetje rondlezen via Google? Kieskeurig.nl?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Reeds gedaan... Enkel E-commerce via google - hetzelfde geldt voor kieskeurig.nl: no reviews
Toch bedankt voor je tip.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:16:
Reeds gedaan... Enkel E-commerce via google - hetzelfde geldt voor kieskeurig.nl: no reviews
Je hebt gelijk ja. Er is wel erg weinig over te vinden :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• baZzz.com
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 19:14
^bump^ Heb je 'm inmiddels gekocht toevallig? Er is namelijk nog steeds niets over te vinden en ik overweeg ook de aanschaf van dit apparaat. Heb zelf momenteel een oude Marmitek video transmitter maar die werkt dus echt niet goed. (Slechte kwaliteit videooverdracht.) Dit ding zou ideaal (kunnen) zijn, mits 't werkt dan... :P

-vliegen is jezelf op de grond werpen en missen-

• baZzz.com
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 19:14
Goed, ik heb 'm inmiddels zelf maar gekocht en inmiddels ook alweer retour gestuurd. In vergelijking met de eerder genoemde Marmitek set is de overdracht kwaliteit hetzelfde. Oftewel; ik krijg een erg gestoord beeld. De zender en ontvanger staan hemelsbreed 10 m. uit elkaar en het signaal moet door 1 plafond heen. Dat is blijkbaar al teveel van het goede... (Ter informatie, ik woon in een nieuwbouw appartement, waarschijnlijk heb je in een (oud) huis met houten vloeren meer geluk.) Ik heb het idee dat al dit soort apparaten aan hun max. toegestane zendvermogen zitten en tezamen met de toch al erg drukke 2,4 GHz band is dat allemaal net niet voldoende. Ik verwacht dan ook niet dat een ander merk apparaat dat via hetzelfde principe werkt het beter zal doen.

Het apparaat zelf ziet er verder goed afgewerkt uit. Aan alles is wel gedacht, zoals scart kabels en lange verleng snoertjes met kleine infrarood zenders met plakkertjes die je voor de diverse apparaten kunt plakken. Als 't nou alleen nog even fatsoenlijk zou werken zou 't helemaal top zijn... ;)
Kent er iemand toevallig nog een (beter) werkend alternatief eigenlijk?

-vliegen is jezelf op de grond werpen en missen-

Pagina: 1