Toon posts:

Scanpst herstelt maar ca. 1% rest wel aanwezig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn outlook 2003 bestand is beschadigd en ik krijg een melding dat ik moet repareren. Scanpst herstelt willekeurig een paar mailtjes. Alle contacten worden in de teruggevonden mailfolders gezet en bij een paar keer openen en sluiten is het pst bestand geslonken van 85Mb naar 1Mb.
Als ik het oorspronkelijke pst bestand in kladblok open vind ik daar wel al mijn mailtjes terug.
Zijn er nog alternatieven voor scanpst?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45
Is het niet toevallig een Trial versie ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
een trialversie van scanpst bestaat niet voor zover ik weet
een trialversie van outlook is het zeker niet (en bestaat ook niet voor zover ik weet)
scanpst is vglsmij gewoon een kleine util die op ieder pc staat met daarop outlook

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet inmiddels ook hoe het bestand is beschadigd. Ik had de accu uit mijn Dell laptop gehaald (omdat die zou kunnen ontploffen) maar was gewend de stroom eruit te halen en de deksel dicht te klappen als ik ergens weg ging. Outlook stond daarbij blijkbaar nog open en met het onverwacht uitvallen van de pc raakt blijkbaar het mooie lompe mega outlook bestand beschadigt.
Vervolgens nog thuis even de meest recente versie naar de hoofdcomputer terugbackuppen en voila : dat bestand is ook vern**kt.

Gezien het aantal reacties kan ik het herstellen van mijn mail archief dus wel shaken. Jammer.