Asus laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• guus1971
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-01 08:13
L.S.

Ik overweeg een laptop te kopen: ASUS A62-Q037H. Weinig budget en volgens mij redelijk compleet (ben nl. geen hardcore gebruiker, hooguit Office + Mail + Web + wat foto's + films bekijken, geen gamer):

AMD 64 Turion X2 TL-50
GeForce 6100 (nForce 430)
RAM: 1024 Mb
80Gb HD
Wifi
FireWire

Ingebouwde webcam.

Bundel met tas, Labtec headset en losse draadloze muis.

Kan iemand me adviseren over dit systeem? Is dit voor een redelijk doorsnee PC gebruiker een goed systeem?

Graag jullie reactie.

Guus

guus1971

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeker een grote hdd en meer ram nemen. 10GB hdd en 128MB ram is niet echt meer van deze tijd en werkt gewoon niet soepel genoeg. Verder zou ik gewoon eens kijken wat andere merken te bieden hebben op dit gebied en op basis daarvan een vergelijking maken.
Dus stel gewoon wat eisen voor jezelf op en ga aan de hand daarvan laptops uitzoeken (dus bijv minstens 1GB ram, 80GB hdd, 12, 13, 14, 15 of 17" monitor, minimale accuduur enz.

Pas dan is er ook wat zinnigs over te zeggen of deze notebook interessant is voor jou of niet.

Verwijderd

Terw_Dan schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:04:
Ik zou zeker een grote hdd en meer ram nemen. 10GB hdd en 128MB ram is niet echt meer van deze tijd en werkt gewoon niet soepel genoeg. Verder zou ik gewoon eens kijken wat andere merken te bieden hebben op dit gebied en op basis daarvan een vergelijking maken.
Dus stel gewoon wat eisen voor jezelf op en ga aan de hand daarvan laptops uitzoeken (dus bijv minstens 1GB ram, 80GB hdd, 12, 13, 14, 15 of 17" monitor, minimale accuduur enz.

Pas dan is er ook wat zinnigs over te zeggen of deze notebook interessant is voor jou of niet.
misschien moet je eerst eens beter lezen,,, er staat duidelijk 1 gb geheugen en 80 gb hdd

owja ik ook ff andwoorden nog , ik weet zeker dat deze goed genoeg is om je dagelijkse dingen mee te doen het is ook nog een dual core dus mocht je tog nog een keer zin hebben om te gamen is dat ook prima mogelijk (niet de nieuwste maartog)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 16:11 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:09:
[...]

misschien moet je eerst eens beter lezen,,, er staat duidelijk 1 gb geheugen en 80 gb hdd

owja ik ook ff andwoorden nog , ik weet zeker dat deze goed genoeg is om je dagelijkse dingen mee te doen het is ook nog een dual core dus mocht je tog nog een keer zin hebben om te gamen is dat ook prima mogelijk (niet de nieuwste maartog)
GB en Gb zijn verschillende dingen dat is wat hij probeerd aan te geven.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-02 10:46
PilatuS schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:11:
[...]

Dat klopt dan wel weer, maar zeg dat er dan ook ff bij (Terw_Dan dan).. :?

Verder zal het systeem prima aan je eisen voldoen.

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:11:
[...]

wat is het verschil dan behalve de hoofdletters 8)7

• guus1971
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-01 08:13
Hoe performat deze ASUS in vergelijking met Celeron M410? Videokaart anders, zelfde HD en zelfde RAM, geen FireWire......

Budgettair echter stuk aantrekkelijker, maar dan nog aparte wbcam, aparte tas, aparte muis kopen in plaats van deze bundel..

Neem me niet kwalijk over GB en Gb. Ben zoals gezegd een redelijk doosnee PC gebruiker, met weinig technische kennis, vandaar ook mijn vraag aan dit forum.......

Guus

guus1971

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:16:
[...]

wat is het verschil dan behalve de hoofdletters 8)7
NOFI, maar als je dat niet weet hoor je hier eigenlijk niet. Er is een groot verschil tussen Gb en GB.

Voor van alles en nog wat behalve spellen is het een super laptop. Asus maakt ook erg goed spul.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 25-08-2006 16:18 ]

• Turkish
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

guus1971, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.