Ontwikkelverzoek

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Misschien dat er wel niemand is die dit wil doen, maar ik probeer het toch even...

Het gaat om het volgende: ik wil graag hoorspelhetbureau downloaden naar mijn computer, zodat ik afleveringen in de trein kan luisteren. Het probleem is dat het er 435 zijn en dat het downloaden via een flashplayer moet gebeuren. Inmiddels ben ik achter de URL waar de bestanden rechtstreeks te downloaden zijn, maar dan blijf ik nog met het probleem zitten dat ik 435 keer iets moet opslaan...

Nu zat ik te denken: dat ga ik automatiseren. Ik heb zelf ooit wel wat geprogrammeerd in javascript en zou dit ook wel weer voor elkaar krijgen. Alleen... ik moet dan de hele syntax weer uit gaan zoeken, functies e.d. en daar heb ik de tijd niet voor... Ik den dat ik er gauw een uur of 3 mee bezig ben, terwijl het volgens mij erg eenvoudig is.

Ik stel me dit voor:

een html pagina met daarop:
-een textbox om het afleveringsnummer (x) in te tikken waar je wil beginnen met downloaden
-een knopje om het downloaden te starten
-een stukje js code met een countertje van x tot 435
-een stukje code waarin de url string wordt samengesteld (bestanden heten 0001.zip en verder)
-openen van de url string waardoor het downloadvenster geopend wordt
-msgbox als de download klaar is met de vraag of je uit de loop wilt stappen of een volgende aflevering wil downloaden.

Ik vermoed dat ik wel steeds lokatie e.d. op moet geven voor de download en dat dat niet te automatiseren is (gelukkig niet :)), maar bovenstaande zou al wel veel schelen.

Volgens mij een eitje voor degene die js in zijn vingers heeft, maar niet voor mij. Dus als er iemand is die niets te doen heeft en dit in 5 minuten (bij wijze van) gefixed heeft en er lol in heeft om dit ff te doen en het leuk vind om iemand :D te maken: het zou geweldig zijn als die persoon dit zou willen doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03

sphere

Debian abuser

Op het gevaar af dat dit topic tegen de regels is: heb je een URL waar we deze meuk kunnen vinden? Met een beetje geluk kan het met wget.exe maar dan moet ik wel zien waar het staat.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Dat bestaat al, en het heet WGET.

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al met google gezocht naar "Offline Browser" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

^^

daarnaast nog de opmerking dat javascript hier niet echt geschikt voor is. IE en volgens mij ook Firefox kunnen maar een beperkt aantal downloads tegelijk doen en vanuit javascript is het onmogelijk om te achterhalen of een bestand klaar is met downloaden.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

moet je titel niet zijn: Hoe 435 downloads van een flash-website te automatiseren?
ontwikkelverzoek klinkt zo lui :)
(kan je via topic report verzoeken dacht ik zo)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerJan
Wat ben ik kortzichtig... Gewoon helemaal niet aan gedacht dat zoiets op een andere manier zou kunnen met bestaande software, stomstomstom. Maar goed, bedankt voor de tips, ik ben inmiddels aan het volpompen :) Wat mij betreft kan het topic dicht...

BTW: ik had het topic gestart, en toen dacht ik: "dat zegt niet zo heel erg veel, die titel", maar toen was het te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03

sphere

Debian abuser

Wel zo aardig dat je dan even post hoe je het hebt opgelost, vind je niet ;)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerJan
sphere schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:34:
Wel zo aardig dat je dan even post hoe je het hebt opgelost, vind je niet ;)
Mmm, door zo'n tooltje te downen, WebStripper in dit geval. Inmiddels weer geuninstalled, werkte niet prettig, maar wel 60 afleveringen binnen inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ben toch benieuwd over welke site we nu spreken...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik gebruikte altijd Teleport Pro voor zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

trixx

-CTU- SuiZide

Black Piet schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:18:
Farmdate.nl

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Piet schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:18:
jah idd mss gaan we er wel een }:O project van maken, met z'n allen ontwikkelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Laat maar, ik ben er al achter....

Als je hier kon modden, dan stond ik nu op -2

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
free download manager is misschien ook bruikbaar voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

jaaaaaaah! een scriptrequest en een illegaal download request! dat is DUBBEL prijs! dus nu nieuw, 1 slotje voor de prijs van 2, ies gratis!

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.