Toon posts:

[XP] Mijn afbeeldingen bevat geen filenames meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond opende ik mijn map met afbeeldingen en ontdekte tot mijn schrik dat de namen niet meer onder de afbeeldingen verschenen. Wat moet ik doen om de namen weer terug te krijgen? :?

http://static.flickr.com/73/220952658_53700a2b86_o.jpg

Ik heb er al een virusscanner (Norman) overheen gegooid en ik heb ook al met Spybot - Search & Destroy én Ad-aware 6 gekeken of er adware op mijn PC zit, maar er is niets gevonden.

Ik heb nu tijdelijk een Mijn afbeeeldingen-map gemaakt. Dan zie ik wel de plaatjes, maar zodra ik de titel in 'Mijn afbeeldingen' verander niet meer. Help me. :>

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat zie je als je ze insteld op 'pictogrammen' bijvoorbeeld? En wat gebeurt er als je je explorer in de w2k mode zet? Zie je het ook in veilige modus? Heb je al een sysrestore gedaan?

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-03 19:53

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat had ik ook af en toe met m'n laptop in mappen op het bureaublad.. maar dit was altijd bij mappen die de naam 'Nieuwe Map' hadden EN op het bureaublad stonden.. heb nooit de oorzaak gevonden eigenlijk... gisteren m'n laptop opnieuw geinstalleerd. dus zal nu wel over zijn :)

Ben toch wel benieuwd waardoor het zou komen..

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-03 20:00

rg-mohwa

Phoe Hé

kheb het ook gehad maar toen was me processor aan de kook :9
bij mij was uitzetten en uurtje later weer aanzetten voldoende.
ik neem aan dat je gereboot hebt ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb het ding al een aantal keer opnieuw opgestart.

Als ik het instel op Pictogrammen, of wat dan ook, zie ik wel de titels, maar ik vind het met Miniatuurweergaven gewoon handiger.

Ik ben nog niet bezig geweest met een w2k (wat ís het?), Veilige Modus heb ik ook nog niet gedaan en.... sysrestore ook niet. Ik zal maar eens even de Veilige Modus ingaan, dan.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
w2k is gewoon windows2000, je kunt in ieder geval de explorer van Windows ook zo instellen, dus dat hij niet die lompe balk links weergeeft enzo.. ik zoek even op hoe het moet..

Configuratiescherm > Mapopties > in 'Algemeen' onder 'Taken' op 'Klassieke Windows-mappen gebruiken' > OK

[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 25-08-2006 15:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat met die "lompe balk" werkt ook al niet. ;__;

Verwijderd

Ik heb er ook last van, alleen in mijn map met foto's, die een submap van mijn afbeeldingen is. Het hielp toen om een nieuwe map te maken en daar alles in te gooien. Ff renamen en klaar :) Maar het is wel een hele vage 'bug'.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:43:
Ik heb er ook last van, alleen in mijn map met foto's, die een submap van mijn afbeeldingen is. Het hielp toen om een nieuwe map te maken en daar alles in te gooien. Ff renamen en klaar :) Maar het is wel een hele vage 'bug'.
Hmz.... sprak even te snel. Dat renamen piktie inderdaad niet, dan krijg je weer hetzelfde gekloot :/

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je topic titel lijkt helemaal nergens op natuurlijk - als mensen die zo lezen dan weet toch niemand waar je topic over gaat? ;)

Ik maak je topic titel nog even af - maar let hier aub ook zelf op :)

Verder - druk even met de shift ingedrukt op "View" -> "Thumbnails" :)

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-03 19:53

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hey, elevator... dat werkt idd :D
Met shift, zorgen dat je eerst naar icons gat, en dan Shift + thumbnails en je text is weg.. het zelfde nog een keer en de text is er weer :D
Damn, dat moet je maar weten zeg :/ :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:57:
Je topic titel lijkt helemaal nergens op natuurlijk - als mensen die zo lezen dan weet toch niemand waar je topic over gaat? ;)

Ik maak je topic titel nog even af - maar let hier aub ook zelf op :)

Verder - druk even met de shift ingedrukt op "View" -> "Thumbnails" :)
O mijn god, dat met 'shift' heeft gewoon geholpen... :/

BEDANKT!

P.S. Sorry van de topictitel, maar ik wilde snel van dit probleem af en had geen zin om er lang over na te denken. :D
Pagina: 1