wanneer ik google.com open op een bepaald systeem krijg ik vervolgens VIPS webhosting te zien
wanneer ik dan google.nl open doet hij het helemaal niet en wanneer ik google.be doe kan ik pas google kiezen
mail ophalen werkt perfect no problemo
enigste is deze zit achter een firewall.
maar voorheen toen er geen firewall stand was het probleem hetzelfde
iemand zoiets eens meegemaakt ?
overigens wanneer ik een dynamisch ip laat toewijzen kan ik niet surfen en geen mail ophalen fix ik het ip dan wel
iemand conclusies of iets dergelijk waarbij je zou zzeggen hierdoor word het geblocked of dit kan het zijn de firewall is niet van belang want voorheen deed hij dit ook al de modem is een speedtouch 600 series. deze was er wel voordat dit probleem instond
EDIT:
Ok om even duidelijk te zijn dit zijn werkstations.
er is pas sinds 1 jaar internet op sommige systemen. zelfs de systemen die voor het eerst het daglicht van internet zien krijgen dit dus spyware etc is het niet
en om op me title terug te komen ik kan bij vips dus dan google kopen
wanneer ik dan google.nl open doet hij het helemaal niet en wanneer ik google.be doe kan ik pas google kiezen
mail ophalen werkt perfect no problemo
enigste is deze zit achter een firewall.
maar voorheen toen er geen firewall stand was het probleem hetzelfde
iemand zoiets eens meegemaakt ?
overigens wanneer ik een dynamisch ip laat toewijzen kan ik niet surfen en geen mail ophalen fix ik het ip dan wel
iemand conclusies of iets dergelijk waarbij je zou zzeggen hierdoor word het geblocked of dit kan het zijn de firewall is niet van belang want voorheen deed hij dit ook al de modem is een speedtouch 600 series. deze was er wel voordat dit probleem instond
EDIT:
Ok om even duidelijk te zijn dit zijn werkstations.
er is pas sinds 1 jaar internet op sommige systemen. zelfs de systemen die voor het eerst het daglicht van internet zien krijgen dit dus spyware etc is het niet
en om op me title terug te komen ik kan bij vips dus dan google kopen
[ Voor 15% gewijzigd door liveandlearn op 25-08-2006 15:34 ]
http://img251.imageshack.us/img251/6746/sonicliveandlearn5ui.gif