The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Meestal binnen bedrijven lukt dit wel daar die meestal exchange draaien met alle opties enabled.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Toch bedankt voor de tip...ik heb toendertijd (hele tijd geleden) zijn email account aangemaakt...en wat blijkt zijn wachtwoord was nog niet veranderdt......Op maandag 29 januari 2001 11:47 schreef jelmervos het volgende:
Of je moet zijn wachtwoord weten van zijn pop server en dan zelf ff deleten.
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
hehe, had ik toch het antwoord goed, al was het een dom antwoord.Op maandag 29 januari 2001 11:58 schreef diekstra het volgende:
[..]
Toch bedankt voor de tip...ik heb toendertijd (hele tijd geleden) zijn email account aangemaakt...en wat blijkt zijn wachtwoord was nog niet veranderdt......
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Waarom dat?Op maandag 29 januari 2001 10:49 schreef Jaspov het volgende:
alleen als je via een exchange server verzend.
Onder Outlook kan dat gewoon.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Hmmm? Vertelles, dat wil ik ook wel weten.Op maandag 29 januari 2001 13:43 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Waarom dat?
Onder Outlook kan dat gewoon.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
maar echte bikkels gebruiken pine, mutt, mail of elm natuurlijk, en geen outlook
ach...in een volgend leven lach je er om!
Nee je kan het mailtje onder outlook terug halen.Op maandag 29 januari 2001 14:38 schreef 0siris het volgende:
waarschijnlijk bedoelt FrankGuthrie dat je in outlook niet meteen de meel verzendt, maar eerst in een queue plaatst. Dit is het standaardgedrag van Outlook geloof ik. En als je het uit de queue haalt VOOR je alles verstuurt en ontvangt, is natuurlijk dat meeltje ook weg
maar echte bikkels gebruiken pine, mutt, mail of elm natuurlijk, en geen outlook
Zit nu thuis, en niet eachter de server, zal op school moten kijken, zal vanavond worden.
Russian Blue Neji
Kate Bush
en Frank? kan dat? I don't think so!
ach...in een volgend leven lach je er om!
Je gaat toch ook niet iemand zijn brievenbus openbreken om een per ongeluk verzonden brief weg te halen!!
En iemand anders password misbruiken is ook niet echt normaal. Denk na voordat je clickt of stuur een mailtje er achteraan.
Dit soort dingen maken me echt ziek
Geen beurs, geen tempo
Frank heeft gelijk, zal ook even kijken, heb het wel eens gebruiktOp maandag 29 januari 2001 14:58 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Nee je kan het mailtje onder outlook terug halen.
Euh... dat is dus geen Outlook hé, dat is Outlook Express... dus hoe doe ik dat in Outlook? Of weet je dat niet?Op vrijdag 02 februari 2001 14:48 schreef PWM het volgende:
Hebbes, open het de e-mail. Ga naar acties, en dan Bericht Intrekken. Voila, klaar
/edit: typo
Virussen? Scan ze hier!
Ik gebruik Outlook 2000, als ik me goed herinner zat het ook in Outlook 97Op vrijdag 02 februari 2001 18:29 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Euh... dat is dus geen Outlook hé, dat is Outlook Express... dus hoe doe ik dat in Outlook? Of weet je dat niet?
hoe zit dat? Ik kan dat nergens terugvinden,
ik gebruik de Engelse versie..
Sorry ben het helemaal vergeten, zal morgen kijken.Op donderdag 01 februari 2001 20:17 schreef 0siris het volgende:
[paar daagjes later dan gepland blijkbaar]
en Frank? kan dat? I don't think so!
Russian Blue Neji
Kate Bush
En zal even kijken of ik iemand kan vinden met de Engelse versie. Werken hier een paar Denen, misschien doen die het.
- ga naar send items
- dubbelklik op de betreffende maul
- in de mail ga naar 'Actions'
- in pull down menu seleteer 'recall this message'
kan in outlook 95, 97, 98 en 2K
maar alleen al de exchange server dit heeft ingeschakeld dacht ik
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Thuis ff checken... tenzij iemand mij hier al ontmoedigd
Saved by the buoyancy of citrus