Ik ben op dit moment abonnee bij XS4ALL en dat bevalt natuurlijk prima, maar is me te duur (36 euro, binnenkort 40, want ik ben afkomstig van het opgekochte HCCnet), zeker omdat ik niks met die hoge snelheid en extra service en zo doe. Dus nu wil ik overstappen naar een goedkoper abonnement en zowel Planet als Het Net lijken geschikte abonnementen te hebben: Planet ADSL Easy is 20 euro per maand en Het Net Instap ook (eerste zes maanden 10 euro korting per maand, dat wel).
Verder voldoet het allemaal aan wat ik wil, maar wat ik nergens zinnig kon vinden: hoe is de kwaliteit van deze twee providers? Hou betrouwbaar zijn ze, hebben ze veel downtime? En als er iets kapot is of zo, hoe goed is de helpdesk? De enige test die ik hiervan vond, stond in de Consumentengids en die gaven alle providers een "+" of een "+/++" voor service, dus die vonden dat iedereen vrijwel precies even goed is.
Ik heb van Het Net wel wat slechte verhalen gehoord van vijf jaar geleden, maar dat is te lang geleden om veel te zeggen, denk ik.
Mijn vraag is dus: zijn beide betrouwbaar, of allebei brak, of de ene beter dan de andere? Hebben veel mensen hier er ervaring mee? Of is elke provider tegenwoordig zo goed dat het wat kwaliteit betreft niks uitmaakt wat ik neem?
Alvast bedankt!
Verder voldoet het allemaal aan wat ik wil, maar wat ik nergens zinnig kon vinden: hoe is de kwaliteit van deze twee providers? Hou betrouwbaar zijn ze, hebben ze veel downtime? En als er iets kapot is of zo, hoe goed is de helpdesk? De enige test die ik hiervan vond, stond in de Consumentengids en die gaven alle providers een "+" of een "+/++" voor service, dus die vonden dat iedereen vrijwel precies even goed is.
Mijn vraag is dus: zijn beide betrouwbaar, of allebei brak, of de ene beter dan de andere? Hebben veel mensen hier er ervaring mee? Of is elke provider tegenwoordig zo goed dat het wat kwaliteit betreft niks uitmaakt wat ik neem?
Alvast bedankt!
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress