Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDA] File(system) encryptie software

Pagina: 1
Acties:

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 16:24

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een softwarepakket waarmee data op PDA's (Windows Mobile 2003 & Windows Mobile 5) geëncrypt kan worden.

De eisen die gesteld zijn:
- er moeten accounts kunnen worden aangemaakt per gebruiker;
- de software moet centraal te beheren zijn;
- de encryptiesoftware mag het gebruik van mobiele telefonie niet hinderen;

Safeboot hebben we al een keer geprobeerd, maar is geen optie, omdat de PDA's met mobiele telefoonfunctionaliteit om een wachtwoord vragen iedere keer als er gebeld moet worden. Dat werkt natuurlijk voor geen meter. Vandaar dat we op zoek zijn naar een ander pakket.

Ik heb een paar pakketten gevonden die data van PDA's kunnen encrypten, maar alvorens ik ga testen, ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen. De volgende pakketten heb ik kunnen vinden:
- movianCrypt van Certicom (press release, de link naar het product is dood, weet niet of het nog beschikbaar is)
- Devicewall van Centennial Software
- Pointsec Smartphone/PDA
- Sentry 2020 for Pocket PC van SoftWinter
- Safeguard PDA van Ultimaco Safeware

Waar hebben jullie ervaring mee? En wat zijn de sterke en zwakke punten van deze software?
Graag zou ik weten jullie aanraden om te gebruiken?

Zoek wat je niet eerder vond

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:47
Zarc.oh schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:51:
Ik ben op zoek naar een softwarepakket waarmee data op PDA's (Windows Mobile 2003 & Windows Mobile 5) geëncrypt kan worden.

De eisen die gesteld zijn:
- er moeten accounts kunnen worden aangemaakt per gebruiker;
- de software moet centraal te beheren zijn;
- de encryptiesoftware mag het gebruik van mobiele telefonie niet hinderen;

Safeboot hebben we al een keer geprobeerd, maar is geen optie, omdat de PDA's met mobiele telefoonfunctionaliteit om een wachtwoord vragen iedere keer als er gebeld moet worden. Dat werkt natuurlijk voor geen meter. Vandaar dat we op zoek zijn naar een ander pakket.

Ik heb een paar pakketten gevonden die data van PDA's kunnen encrypten, maar alvorens ik ga testen, ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen. De volgende pakketten heb ik kunnen vinden:
- movianCrypt van Certicom (press release, de link naar het product is dood, weet niet of het nog beschikbaar is)
- Devicewall van Centennial Software
- Pointsec Smartphone/PDA
- Sentry 2020 for Pocket PC van SoftWinter
- Safeguard PDA van Ultimaco Safeware

Waar hebben jullie ervaring mee? En wat zijn de sterke en zwakke punten van deze software?
Graag zou ik weten jullie aanraden om te gebruiken?
SafeGuard easy, kan een geschikte kandidaat zijn, ik weet dat je er pda's mee kunt encrypten, echter of dit de functionaliteit van het bellen beïnvloed durf ik je niet te zeggen. Het werkt op pc's als een tiet. Duurt wel lang naarmate de grootte en bezetheid van de harde schijf, maargoed daar krijg je wel een encrypted apparaat voor terug wat bijna niet uit te lezen is in geval van diefstal.

http://www.utimaco.com/C1...00A/Docname/INTERN_HomeEN linkje

en hier linkje voor safeguard pda

http://www.utimaco.com/C1...aseLink/W26K9K3H200OBELEN

discogs

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 16:24

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Topicstarter
Iemand anders nog ervaringen dan wel andere suggesties?

Zoek wat je niet eerder vond

Verwijderd

http://www.sinantech.com/

Cryptostorage? Niet geprobeerd maar ziet er goed uit.