Toon posts:

[Beeldscherm] Goedkoop, groot en praktisch?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een oplossing, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Over een paar maanden komt die nieuwe spelcomputer van Nintendo eraan, harstikke leuk ding, en ik wil daar ook best wat geld aan uitgeven.
Echter, wat bij de Gamecube nog kon -- een erg klein oud TVtje -- zal bij de Wii erg ten koste gaan van de game-ervaring.
Ik ben een arme student, die de verkeerde (dure) hobby's heeft :+ , en daarom heb ik niet erg veel geld te besteden aan een beeldscherm, als het maar groter is dan dat kleine ding.

Eerst gegeken voor tweedehands breedbeeld schermen. Die komen rond de 120,- tot 160,- euro te liggen, voor een redelijke (voor mij dan, ik ben echt niet zo kieskeurig) beeldervaring.
Dit is een overweging; maar ik zocht even door.

Kijkshop, heeft een 19'' TFT breedbeeld achtige monitor, voor 171,- Dat begint al goedkoper, platter en groter te worden.

Verder is er ook nog een DIY beamer solution. Ik heb nog een redelijk brakke 15'' liggen, met een hele slechte inkijkhoek (een merkloze plastieke troepmonitor, maar het werkt :+ ), dus die kan ik in principe in een overhead gooien. Kosten worden dan zo'n 140,- denk ik, voor een erg groot beeld. Nadelen: ik moet zelf gaan klussen, en als het mislukt ben ik de lul.

Voor degene die de moeite hebben genomen dit allemaal door te lezen: :*) Dank! En een alternatieve oplossing voor bij dit lijstje zou enorm welkom zijn. :)

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Wat heb je max te besteden?

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-02 20:13

Praetextatus

the dutch_paki

Ja zo n kijkshop dingt is een van de betere oplossing dunkt mij :) Ben zelf ook student en op zoek naar een el cheapo oplossing voor hetzelfde probleem.
Maar ik kan nog gelukkig nog ff paar maanden wachten tot de HCC beurs in Utrecht weer komt >:)
Ik ga daar zo n monitor kopen. (hopelijk 20 inch of meer voor zo n 200 euro max. ) Kun jij niet wachten ga dan voor zo n kijkshop ding zou ik zeggen

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je wilt voor de Wii een groot beeldscherm hebben, maar waarom ga je niet gewoon voor een grote tv?

Verwijderd

En een witte muur en een doe het zelf beamer?

De 'Doe het zelf beamer': oude overhead projector en een oud laptop scherm... ben je een kleine 100 euro aan kwijt... 8)

Stond dat nu hier een keer op gepost of was het bij een ander site? :?

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik zou zeggen koop een mooie tweedehands breedbeeld CRT TV, op marktplaats zijn genoeg mensen die allemaal denken dat ze een LCD TV moeten hebben, en daarom dus hun 1-5 jaar oude CRT verkopen. Ik heb voor een zeer zacht prijsje een mooie philips 28" breedbeeld op de kop getikt. Wel is het misschien verstandig om van te voren ff te checken of je je console er goed op aan kan sluiten.

Hier komt iets hips te staan

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 16:49
Daar zat ik dus ook al aan te denken. Gewoon een 2e hands breedbeeld tv kopen met een platte beeldbuis. Zoeken via marktplaats of speurders. De aansluitingen moet tegenwoordig geen probleem zijn. Gaat toch gewoon via bijvoorbeeld scart?
Pagina: 1