Ik zoek een oplossing, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Over een paar maanden komt die nieuwe spelcomputer van Nintendo eraan, harstikke leuk ding, en ik wil daar ook best wat geld aan uitgeven.
Echter, wat bij de Gamecube nog kon -- een erg klein oud TVtje -- zal bij de Wii erg ten koste gaan van de game-ervaring.
Ik ben een arme student, die de verkeerde (dure) hobby's heeft
, en daarom heb ik niet erg veel geld te besteden aan een beeldscherm, als het maar groter is dan dat kleine ding.
Eerst gegeken voor tweedehands breedbeeld schermen. Die komen rond de 120,- tot 160,- euro te liggen, voor een redelijke (voor mij dan, ik ben echt niet zo kieskeurig) beeldervaring.
Dit is een overweging; maar ik zocht even door.
Kijkshop, heeft een 19'' TFT breedbeeld achtige monitor, voor 171,- Dat begint al goedkoper, platter en groter te worden.
Verder is er ook nog een DIY beamer solution. Ik heb nog een redelijk brakke 15'' liggen, met een hele slechte inkijkhoek (een merkloze plastieke troepmonitor, maar het werkt
), dus die kan ik in principe in een overhead gooien. Kosten worden dan zo'n 140,- denk ik, voor een erg groot beeld. Nadelen: ik moet zelf gaan klussen, en als het mislukt ben ik de lul.
Voor degene die de moeite hebben genomen dit allemaal door te lezen:
Dank! En een alternatieve oplossing voor bij dit lijstje zou enorm welkom zijn.
Over een paar maanden komt die nieuwe spelcomputer van Nintendo eraan, harstikke leuk ding, en ik wil daar ook best wat geld aan uitgeven.
Echter, wat bij de Gamecube nog kon -- een erg klein oud TVtje -- zal bij de Wii erg ten koste gaan van de game-ervaring.
Ik ben een arme student, die de verkeerde (dure) hobby's heeft
Eerst gegeken voor tweedehands breedbeeld schermen. Die komen rond de 120,- tot 160,- euro te liggen, voor een redelijke (voor mij dan, ik ben echt niet zo kieskeurig) beeldervaring.
Dit is een overweging; maar ik zocht even door.
Kijkshop, heeft een 19'' TFT breedbeeld achtige monitor, voor 171,- Dat begint al goedkoper, platter en groter te worden.
Verder is er ook nog een DIY beamer solution. Ik heb nog een redelijk brakke 15'' liggen, met een hele slechte inkijkhoek (een merkloze plastieke troepmonitor, maar het werkt
Voor degene die de moeite hebben genomen dit allemaal door te lezen: