Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Komt teletekst wel goed door op eurosport?
Als dat zo is heb je grote kans dat EPG er ook goed door komt, ik denk dat de EPG op de zelfde manier wordt uitgezonden als Teletekst.
Als dat zo is heb je grote kans dat EPG er ook goed door komt, ik denk dat de EPG op de zelfde manier wordt uitgezonden als Teletekst.
PGEQRZEM
Ik dacht dat het TMF was... Tenminste hier dan.
Is pas gewijzigd naar Eurosport inderdaad
Sometimes you need to plan for coincidence
Niet echt, er komt wel wat door maar de pagina's zijn niet te lezen.MARTIJN_ schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:49:
Komt teletekst wel goed door op eurosport?
Dus als het inderdaad werkt zoals jij zegt dan zal ik handmatig moeten programmeren
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je kan natuurlijk ook de oorzaak van de storingen aanpakken. Controleer je kabels, aansluitingen etc, dan heb je kans dat Eurosport wél goed doorkomt, en je gewoon je EPG kan gebruiken...
Sometimes you need to plan for coincidence
Inderdaad, ik weet ook precies waar het probleem ligt.Groentenboer schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 11:12:
Je kan natuurlijk ook de oorzaak van de storingen aanpakken. Controleer je kabels, aansluitingen etc, dan heb je kans dat Eurosport wél goed doorkomt, en je gewoon je EPG kan gebruiken...
Namelijk 20m coax met een voordeoorlogse versterker achteraf, dat gaat natuurlijk niet werken
Maar zo heeft m'n huisbaas het bedacht dus die zal ik eerst om moeten lullen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pagina: 1