Ik heb pas geleden een niet moederbord moeten aanschaffen aangezien de oude kapot was. En nou is alles goed aangesloten en ik duw de WinXP cd erin en alles gaat goed totdat er staat dat ik op enter moet duwen om de installatie voort te zetten.
Wanneer ik op enter duw komt er de melding dat er geen hardeschijf wordt gevonden. Ik heb de handleiding erop nageslagen en ik kan er niks over vinden. Ook heb ik al het bedrijf, wat er een nieuw moederbord heeft ingezet, gebeld maar die zeggen dat ik maar in de handleiding
moet kijken.
Ik heb geprobeert hier te zoeken maar ik krijg teveel verschillende zoekresultaten die mij allen niet helpen.
Sys config:
Asus P5L2
P4 3,2Ghz
1024DDRII
Maxtor 160Gb
Geforce 7800GTX
(wil graag winxp pro
)
Wanneer ik op enter duw komt er de melding dat er geen hardeschijf wordt gevonden. Ik heb de handleiding erop nageslagen en ik kan er niks over vinden. Ook heb ik al het bedrijf, wat er een nieuw moederbord heeft ingezet, gebeld maar die zeggen dat ik maar in de handleiding
Ik heb geprobeert hier te zoeken maar ik krijg teveel verschillende zoekresultaten die mij allen niet helpen.
Sys config:
Asus P5L2
P4 3,2Ghz
1024DDRII
Maxtor 160Gb
Geforce 7800GTX
(wil graag winxp pro