Toon posts:

Broadband Router + Experia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Help mij, 65 plusser even uit de nood. :(

Ik wil vandaag in het kader van InternetPlusBellen de Experia box plaatsen.
Momenteel heb ik een ISDN1 lijn met ADSL Basic(via Wanadoo). Achter mijn huidige KPN router heb ik een EDIMAX broadband router met: 4 LAN aansluitingen, de WLAN aansluiting aan de router en een USB poort(niet in gebruik).
Ik heb mijn netwerk gedraad aangesloten en dat wil ik zo houden, want het werkt gewoon goed.

Vraag 1:
Hoe kan ik dit netwerk gewoon laten zoals het is ? Maw kan ik de WLAN kabel uit de router trekken en die in de Experia box steken ?

Vraag 2:
Ben ik verplicht om op elke PC de KPN cdrom die met IPB meekomt af te spelen ? Of is een keer genoeg ?

Vraag 3:
Officieel ga ik per 1 september over. Kan ik daarom nu al vast migreren, zoals dat zo mooi heet ? Of ben ik dan een weekje uit de running ? (Ik denk aan die NT1 box en die ISDN handel handel)

Graag wat advies.

Groetjes,

Roloph

Verwijderd

Je kan gewoon de experia box aansluiten zoals je huidige router nu is aangesloten.
Alleen moet nu het telefoon kabeltje wat vanuit de splitter naar de telefoon gaat aangesloten worden op de experia box(lijn in ofzo). en dan vanuit Tel1 een lijn naar je telefoon toe.

Waarschijnlijk heb je die cd niet eens nodig.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 17:38
Je hebt de KPN CD niet nodig. Zeker niet als je je bedrade netwerk behoud.

Welkom op GoT. :)

Voor internetplusbellen is een "groot" topic waar veel IPB gebruikers lezen: [KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 8

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt