blue orb op kt7-raid van 105 naar 117 fsb

Pagina: 1
Acties:

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Topicstarter
Ik had niet gedacht dat het zoveel zou schelen maar dit weekend dacht ik ik haal ff een blue orb zodat ik mischien wel de 110 (+pci-clock) fsb haal, gaat ie helemaal tot 117 stabiel (120 (+pci-clock)net niet helemaal stabiel) beetje vaag aangezien ik in veel revieuws had gelezen dat het niet zo veel zou schelen.
iemand eigenlijk enig idee hoeveel mijn geheugen nu loopt ? (128 mb mushkin high perf rev2)

Beste film ooit

Verwijderd

als het eerst op 100 liep loopt het nu op 117 als je het op 133 hebt gezet is het nu 150, (lijkt me sterk tenzij je een lekkere kwalitijd hebt

• soepkip

soepkip

Topicstarter
150, mooi nou ja kwaliteit is het wel, daar had ik die mushkin ook voor gekocht, wat mij verbaasde was dat maar weinig mensen met een kt7-raid boven de fsb 110 uitkwamen ook al zette ze een andere fan op de chipset

Beste film ooit

Verwijderd

mm ik wou mn fsb toch op 133 gaan laten draaien, net als mn RAM!! dan de multiplier maar wat omlaag!!

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Op maandag 29 januari 2001 10:35 schreef soepkip het volgende:
Ik had niet gedacht dat het zoveel zou schelen maar dit weekend dacht ik ik haal ff een blue orb zodat ik mischien wel de 110 (+pci-clock) fsb haal, gaat ie helemaal tot 117 stabiel (120 (+pci-clock)net niet helemaal stabiel) beetje vaag aangezien ik in veel revieuws had gelezen dat het niet zo veel zou schelen.
iemand eigenlijk enig idee hoeveel mijn geheugen nu loopt ? (128 mb mushkin high perf rev2)
Hoe heb je hem gemonteerd met de bijgeleverde tape op die gaten past hij niet :?:? toch

www.sebastiaanvanbaarsen.com

• soepkip

soepkip

Topicstarter
jammergenoeg met de tape ja, de gaten op de kt7-raid liggen net iets te ver uit elkaar,
had het liever niet met tape maar met artic silver gedaan was stukken beter geweest, maar ja

(mischien toch maar s wat van die artic-silver glue compound kopen

Beste film ooit

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 17:35
ik heb hem gewoon met wat draad vastgezet.
Werkt perfect.
Pagina: 1