Goedenmorgen,
Ik ben sinds een tijdje op stage. Daar moet ik programmeren in visual studio 2005.
Nu heb ik het een en ander al kunnen programmeren. Maar ben totaal a-programmeren.
Ik heb nu een sql servertje staan met een daarop:
Een tabel : Inventarisatie1.
Die tabel heb ik overgenomen op form1 en gekoppeld aan de tabel
Op dit form staan 14 textboxen, 14 labels en een BindingNavigator.
Nu heb ik via een andere website had ik het gevonden de BindingNavigator.
Alleen dat was wel in acces weg geschreven. Ik heb een aantal dingen geprobeert netzoals
Navigeer.nextitem() maar die dingen pakt hij gewoon niet , het kan zijn natuurlijk dat ik die BindingNavigator niet laat declareren. Zou iemand de code een keer willen bekijken. Op dit moment doet de BindingNavigator het helemaal niet en heb ik ook alle codes daarvan uitgehaalt.
Bij voorbaad dank,...
Ik ben sinds een tijdje op stage. Daar moet ik programmeren in visual studio 2005.
Nu heb ik het een en ander al kunnen programmeren. Maar ben totaal a-programmeren.
Ik heb nu een sql servertje staan met een daarop:
Een tabel : Inventarisatie1.
Die tabel heb ik overgenomen op form1 en gekoppeld aan de tabel
Op dit form staan 14 textboxen, 14 labels en een BindingNavigator.
Nu heb ik via een andere website had ik het gevonden de BindingNavigator.
Alleen dat was wel in acces weg geschreven. Ik heb een aantal dingen geprobeert netzoals
Navigeer.nextitem() maar die dingen pakt hij gewoon niet , het kan zijn natuurlijk dat ik die BindingNavigator niet laat declareren. Zou iemand de code een keer willen bekijken. Op dit moment doet de BindingNavigator het helemaal niet en heb ik ook alle codes daarvan uitgehaalt.
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
| Public Class Form1 Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load 'TODO: This line of code loads data into the 'MasterDataSet.Inventarisatie1' table. You can move, or remove it, as needed. Me.Inventarisatie1TableAdapter.Fill(Me.MasterDataSet.Inventarisatie1) Label15.Text = Format(Today, "dd-MMM-yyyy") Label16.Text = TimeString End Sub Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick Label15.Text = Format(Today, "dd-MMM-yyyy") Label16.Text = TimeString End Sub Private Sub ExitToolStripMenuItem1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles ExitToolStripMenuItem1.Click End End Sub Private Sub Button5_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) End End Sub Private Sub TextBox1_TextChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles TextBox1.TextChanged If IsNumeric(TextBox1.Text) = False Then MsgBox(Prompt:="Voer A.U.B. een getal in!") End If End Sub Private Sub BindingNavigatorMoveNextItem_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BindingNavigatorMoveNextItem.Click End Sub Private Sub BindingNavigatorMovePreviousItem_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BindingNavigatorMovePreviousItem.Click End Sub Private Sub BindingNavigatorMoveFirstItem_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BindingNavigatorMoveFirstItem.Click End Sub Private Sub BindingNavigatorMoveLastItem_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BindingNavigatorMoveLastItem.Click End Sub Private Sub BindingNavigatorAddNewItem_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BindingNavigatorAddNewItem.Click End Sub Private Sub BindingNavigatorDeleteItem_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BindingNavigatorDeleteItem.Click End Sub End Class |
Bij voorbaad dank,...
[ Voor 0% gewijzigd door Creepy op 25-08-2006 11:26 . Reden: Even opgeleukt met code tags :) ]