Hmm.. ik reageer niet vaak op foto's maar mijn eerste gedachte toen ik je serie zag was "jammer". Je hebt zo'n knap model, alleen doe je er zo weinig mee. Zijn dit de enige foto's die je van haar hebt? Ik zou er graag meer zien, maar laat ik ze ff bij langs gaan, of nee eerst nog ff.. qua scherpte e.d. is er niet veel op aan te merken.
#1 Ok, goede foto alleen wel gewoon standaard portret foto, niet veel bijzonders. Eigenlijk alleen bijzonder omdat het model knap is
#2 Mooie foto, ziet er goed uit
#3 Eerste foto waar ik van echt dacht "hey leuk", je speelt met het licht, gave pose en ziet er lekker uit
#4 tja.. haar mond zoals al eerder is gezegd en de pose is hetzelfde als de eerste foto. Niet bijzonder, niet speciaal gewoon saai.
#5 is ook al eerder gezegd, maar ze staat erop als een zoutzak. Had idd die schouders naar achteren gezet, de borst vooruit, actiefe houding. Zo is, met alle respect voor het model, geen mooie foto.
Ik vind het op zich niet een slechte serie (helemaal in vergelijking met vele andere cases hier) maar voor mijn gevoel had je veel meer kunnen spelen, haar meer dingen kunnen laten doen.
succes
ps. misschien ben ik een beetje bot, zoja mijn excuses