Toon posts:

[Sharepoint Services] Waarschuwingen voor alle gebruikers*

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen tweakers

Ik ben begonnen met Sharepoint Services te testen op mijn werk.
Ik heb nu een aantal documenten bibliotheken aangemaakt in mijn test-site.
Nu heb ik dus gevonden dat gebruikers zelf kunnen selecteren of ze van een bepaalde wijziging in een bestand, een melding willen krijgen via mail.

Mijn vraag is:

Kan ik als beheerder gemakkelijk zorgen dat alle gebruikers van een bepaalde documenten bibliotheek een mail krijgen als er iets gewijzigd wordt? dus dat de gebruikers hier niks voor hoeven in te stellen.

Ik hoop dat jullie een oplossing weten
Greetz :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 09:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?
zou het alleen in portal mogelijk zijn?

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:04:
niemand?
zou het alleen in portal mogelijk zijn?
Alerts zitten in v2 alleen in portal, ja. In v3 heeft MS de hele architectuur omgegooid en zijn alerts een feature in het core framework (lees: wss v3) zo ver ik heb begrepen.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

PimpinTom schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:09:
misschien verkeerde forum? :? move naar client algemeen??? :X
Het heeft geen zin om je topic zo snel te kicken, maar idd, sharepoint is wmb geen officesuite.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Standaard kun je als beheerder geen alerts voor gebruikers beheren. Je kan hooguit alle alerts verwijderen of deactiveren.

Er zijn naar mijn weten wel tools voor, maar vraag me niet welke. :)

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05
Daar is inderdaad een oplossing voor, wat je namelijk is een zogenaamde alert zetten voor een gebruiker. Deze zijn beschikbaar in zowel de teamsites (WSS) en de portal (SPS). De functionaliteit waar je om vraagt zit standaard in Sharepoint 2007 en voor Sharepoint 2003 kan je dat downloaden van de site van Jan Tielens (die overigens nog veel meer leuke webparts gebouwd heeft): http://weblogs.asp.net/jan/archive/2004/03/27/97335.aspx
Pagina: 1