Bluetooth met Acer Ferrari 4006WMLi

Pagina: 1
Acties:

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02 16:28
Beste tweakers,
de situatie is als volgt:

Een kennis had via pixmania een Acer Ferrari 4000 gekocht (preciezer een 4006WLMi), hij had er echter niet op gelet dat het een franse versie was. Nu hebben we een Nederlandstalige Windows XP erop geknald, en alle drivers geïnstalleerd van op de Acer site. Ze waren echter de bluetooth driver vergeten mee te leveren.

Als hij zijn Bluetooth Ferrari muis aanzet, dan reageert de computer met "Nieuwe hardware gevonden: Acer Module". Dan gaat ook zijn blauw lichtje vooraan aan de laptop branden en Bluetooth is ook toegestaan. Dan ben ik maar op zoek gegaan naar de Bluetooth driver voor die laptop want Windows vind geen drivers ook niet via internet.

Ik kwam op deze officiële Acer driver uit:
http://www.driverstock.co...load/4-21-2281/index.html

Ik heb deze geïnstalleerd, maar hij zeurt dat hij geen Bluetooth apparaat vindt, ondanks dat de muis eigenlijk wel verbonden is, het probleem is dus om die "Acer Module", daarvoor de driver te installeren.

Als ik die driver handmatig toewijs via de wizard en dan dan "Ik wil zelf kiezen", aanvaardt Windows hem niet.

Via google zag ik al dat verschillende mensen met gelijkaardige problemen zitten.
Wie kan mij helpen?

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Acer bellen zodat ze je de juiste driver mailen ofzo?

• ctrlaltdelbe
misbehavingman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:55:
Acer bellen zodat ze je de juiste driver mailen ofzo?
die driver van de link die in mijn post staat is een officiele Acer driver 8)7

• ctrlaltdelbe
*kuchje*

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 11:41

Leejow(saait)

Blater

Alle drivers voor je laptop moeten hier: ftp://ftp.support.acer-eu...book/ferrari_4000/driver/ te vinden zijn. Als ze daar niet zijn moet je acer bellen voor de officiele drivers. Let wel op dat die site die je geeft wel een 3rd party site is en dus niet gegarandeerd de officiele drivers geeft.

• ctrlaltdelbe
Leejow(saait) schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:59:
Alle drivers voor je laptop moeten hier: ftp://ftp.support.acer-eu...book/ferrari_4000/driver/ te vinden zijn. Als ze daar niet zijn moet je acer bellen voor de officiele drivers. Let wel op dat die site die je geeft wel een 3rd party site is en dus niet gegarandeerd de officiele drivers geeft.
Vanzelfsprekend heb ik op de site gekeken die jij aangeeft, maar daar staan ze niet op...
Ik zal misschien acer wel eens moeten bellen of mailen.

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 11:41

Leejow(saait)

Blater

Nikolas schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:02:
[...]

Vanzelfsprekend heb ik op de site gekeken die jij aangeeft, maar daar staan ze niet op...
Ik zal misschien acer wel eens moeten bellen of mailen.
Goed idee om ze te bellen! Zou ik zelf niet zijn opgekomen.

Maar zonder gein; ik werk in een winkel waar we acers verkopen, en als er drivers ontbreken op de site/ftp dan willen ze die altijd wel naar je toe mailen omdat Acer medewerkers altijd wel kunnen opzoeken welke drivers je precies moet hebben. Scheelt je ook een hoop zoekwerk ;)
Pagina: 1