Toon posts:

Fireworks 8 internal error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het opnieuw installeren van Windows en alle aanvullende programma's waaromder macromedia studio 8 wil fireworks niet meer opstarten.
Ik krijg bij het opstarten van fireworks tijdens het splash screen de volgende melding:
"Could not launch fireworks: An internal error occurred"

Ik dacht dus dat dit na een nieuwe installatie van het programma wel opgelost zou zijn, maar dus niet.
Na het googlen naar de foutmelding kwam ik op de site terecht van Adobe waar een antaal
oplossingen stonden hiervoor.

Het had te maken met TweakUI en een programma wat DlgXRSizer heet.
Ik gebruik deze programma's allebij niet, maar omdat TweakUI dingen aan het uiterlijk van windows veranderd, en ik dit met Tuneup Utilities doe, dacht ik dat het misschien ook wel hieraan kon liggen. Heb met Tuneup Utilities wel een aantal zaken veranderd aan het uiterlijk van mijn windows. Het prog DlgXRSizer gebruik ik niet (nog nooit van gehoord) dus dit is het ook niet.

Na Tuneup Utilities gedeinstalleert te hebben en fireworks opnieuw geinstalleert te hebben krijg ik het probleem nog steeds. Ik kan geen goede info vinden hierover op het web en heb fireworks echt hard nodig.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen of waar ik nuttige info hierover kan vinden??

Thnx already 8)7