Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Hoi,
Ik heb af en toe hetzelfde probleem met dezelfde configuratie.
Ik moet zeggen dat de afstand tussen de zender en de muis hierbij van essentiëel belang is.
Maar wat nog veel belangrijker is, is dat er zo min mogenlijk storende elementen tussen de ontvanger en de muis staan.
Ik kwam er bijvoorbeeld dat een stapeltje CD's bij mij voor de problemen zorgde. Het prolbleem had ik met name wanneer k even gebruik maakte van een schuifbalk. Dan lijkt het of de muis blijft plakken aan de schuifbalk. Meestal moest ik dan een paar keer klikken met de muis om ervan af te komen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Kijk even welke versie je hebt. Volgens mij is versie 2.22 de laatste.
Ik heb af en toe hetzelfde probleem met dezelfde configuratie.
Ik moet zeggen dat de afstand tussen de zender en de muis hierbij van essentiëel belang is.
Maar wat nog veel belangrijker is, is dat er zo min mogenlijk storende elementen tussen de ontvanger en de muis staan.
Ik kwam er bijvoorbeeld dat een stapeltje CD's bij mij voor de problemen zorgde. Het prolbleem had ik met name wanneer k even gebruik maakte van een schuifbalk. Dan lijkt het of de muis blijft plakken aan de schuifbalk. Meestal moest ik dan een paar keer klikken met de muis om ervan af te komen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Kijk even welke versie je hebt. Volgens mij is versie 2.22 de laatste.
Greetz, Bignose