Toon posts:

Problem generating manifest??????

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een database aangemaakt en nu wil ik heel simpel een combox met alle groepen uit die database.
Bij het laden van het form krijg ik ineens deze melding:

Error 1 Problem generating manifest. The process cannot access the file 'C:\Documents and Settings\A124117\My Documents\Visual Studio 2005\Projects\ChampionsLeague\ChampionsLeague\ChampionsLeague.mdf' because it is being used by another process. ChampionsLeague

Ik heb gegoogled, maar kan nog geen oplossing vinden.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-02 12:34

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

En wat werkte er niet aan de oplossingen uit bijvoorbeeld de eerste link uit Google + zoekwoorden ? :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik mis ontzettend veel informatie in je topicstart. Zo haal ik (toevallig) uit de foutmelding iets van een .mdf, dus ik neem aan dat je met SQL Server iets doet, maar dat vertel je niet. Ik mis wat je hebt geprobeerd, waar je (in je project) naar hebt gezocht en wat er niet werkte aan je pogingen. Ik zie niet eens over welke taal dat je het hebt, behalve dat het over Visual Studio gaat. Ik vind je topicstart dan ook érg summier.

"Ik heb gegoogled, maar kan nog geen oplossing vinden." vind ik een beetje makkelijk. Dat kan iedereen zeggen, maar wil niet zeggen dat we je daarom maar helpen. Het staat er (IMHO) een beetje alsof je het er maar bij zet omdat je bang bent dat we je anders niet helpen.

Bij deze gaat dit topic dan ook op slot. Je bent welkom om een nieuwe poging te wagen met meer (relevante) informatie, maar dan wil ik je wel adviseren even Programming Beleid door te lezen alvorens je dat doet.

By the way; PRG lijkt me dus ook geschikter voor je evt. volgende topic dan DTE ;)

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 27-08-2006 01:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.