Kewl, topic met m'n nick erin

. Over je vraag, ik heb eigenlijk niets speciaals gedaan ... gewoon de via 4in1 4.28 installeren, daarna DirectX8 en de laatste beta drivers erop (7072). Hij draait zelfs stabiel op AGP4x (uren achter elkaar UT spelen zonder crash, moet hem nog een nachtje laten martelen

maar ik spend die CPU kracht liever aan het koetje).
Wat hierboven staat slaat btw op WinME. Ik heb de kaart ook onder Win2K gebruikt en daar is ie met de 3043 drivers zeer stabiel (heb geen crashes oid gehad). Dat was ook met de 4in1 4.28's ...
Games, tja the usual shit: UT, Quake3, Sacrifice, NFS5, etc etc. Alles werkt perfect. DVD heb ik (helaas nog) niet dus daar kan ik weinig over zeggen ...
Als je het niet stabiel krijgt zou ik als eerste de AGP op 2x zetten en de AGP Aperture size niet boven de 128MB (of 64MB als je 128MB of minder geheugen hebt). Verder een verse windows install met
alleen je Radeon in je machine. Ga dan kijken of ie crashed in games bv waar ie dat eerst wel deed. Zo niet telkens een kaart erbij zetten (met de nieuwste drivers telkens) totdat alles erin zit (of totdat ie begint te crashen). Misschien een beetje een tijdrovende manier maar hij werkt wel. Het kan namelijk ook een IRQ conflict oid zijn ... het zou iig niet moeilijk moeten zijn om je Radeon stabiel te krijgen. Ik heb een Radeon gebruikt in 3 system (ja ik verwissel snel

) en alle waren stabiel.
Laat maar weten of je iets verder bent gekomen ... het moet zeker kunnen. Post anders ook nog ff je hele system config.
Suc6.