Beste mensen,,
Ik ben al geruimde tijd opzoek na een kabel die van DVI na component loopt.
Het zit namelijk zo:
Heb een Radeon 8500 kaart met een dvi uitgang, daarnaast heb ik een Sony ( KE42TS2 ) plasma scherm met als ingangen alleen een componenten ingang!
Die ingang van het scherm kan ik als twee doeleinden gebruiken en instellen in het scherm zelf:
1 Component dit is voor dvd speler bv.
2 RGB dit is dus het verhaal voor de computer eventueel.
Op de achterkant van me Sony scherm zit een ingang met component (drie kleuren) met daarbij
HD en VD
Misschien dat jullie een oplossing weten voor mij, om een mooie kwaliteit beeld te krijgen op mijn plasma?
Heb natuurlijk wel beeld via S-VHS maar volgens mij moet dit beter kunnen!
Resolutie van het Sony scherm is 1024X1024 staat in de handleiding van me televisie!
Alvast bedankt voor een eventeule oplossing!
Groeten POPOV
Ik ben al geruimde tijd opzoek na een kabel die van DVI na component loopt.
Het zit namelijk zo:
Heb een Radeon 8500 kaart met een dvi uitgang, daarnaast heb ik een Sony ( KE42TS2 ) plasma scherm met als ingangen alleen een componenten ingang!
Die ingang van het scherm kan ik als twee doeleinden gebruiken en instellen in het scherm zelf:
1 Component dit is voor dvd speler bv.
2 RGB dit is dus het verhaal voor de computer eventueel.
Op de achterkant van me Sony scherm zit een ingang met component (drie kleuren) met daarbij
HD en VD
Misschien dat jullie een oplossing weten voor mij, om een mooie kwaliteit beeld te krijgen op mijn plasma?
Heb natuurlijk wel beeld via S-VHS maar volgens mij moet dit beter kunnen!
Resolutie van het Sony scherm is 1024X1024 staat in de handleiding van me televisie!
Alvast bedankt voor een eventeule oplossing!
Groeten POPOV