Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dus moet je me uitleggen wat er achterhaalt is.
Kan een mens ooit teveel computers hebben?
Check de iBook G4 12" serials....W3lta schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:09:
Ik moet zeggen dat ik geen verschil vind tussenbeide. Op alletwee de tabellen staan de zelfde serials.
Dus moet je me uitleggen wat er achterhaalt is.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Hmm.. niemand van de redactie is aanwezig. Ik zal een kleine update maken
[ Voor 20% gewijzigd door Ralph Smeets op 24-08-2006 23:16 ]
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Nah, persoonlijk verwacht ik dat Apple het nog recht gaat trekken, helemaal gezien het feit dat de U.S. Consumer Product Safety Commission nogal lastig kan doen als er straks toch accu's stuk gaan uit de serie die Apple nu niet noemtRalph Smeets schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:15:
Hmm... ik vind deze nogal moeilijk, de serials van een fabrikant vertrouwen, of de serials van een overheidsorganisatie vertrouwen. Ik schakel de redactie in
Hmm.. niemand van de redactie is aanwezig. Ik zal een kleine update maken
Thx voor de info
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Laat dat nou exact hetgene zijn wat ik wilde horenYoeri schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:33:
Er wordt bevestiging gezocht vanuit de redactie (niet dat we niet geloven, maar wij hebben andere contacten dan de 'customer support') om meer informatie los te peuteren of dit te bevestigen.
Thx voor de info
ingejanse.nl: dingen die ik doe
en van 6C510 tot 6C519 ook heInge Janse schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:30:
https://support11.apple.com/index.html is waar; http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml06/06245.html is onwaar. Aldus Apple. Ik hoop maar voor Apple dat de mensen tussen 6C552 en 6C626 geen problemen krijgenIk ga het nieuwsbericht updaten.
Nee hoor. Die tien mensen vind ik toch niet aardig.
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Pfff ik zal nog eens een update fixen voor jullieInge Janse schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:14:
[...]
Nee hoor. Die tien mensen vind ik toch niet aardig.
.
.
.
.
.