Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Regelmatig komt het voor dat er al een halve dag een smsje op me staat te wachten maar dat ik het niet door heb. Ik leg m'n telefoon/PDA (Mio A701) namelijk eigenlijk altijd ergens neer en draag hem niet in m'n zak. Als ik dan even weg geweest ben bij m'n telefoon kijk ik niet telkens op de display om te kijken of ik misschien een oproep of sms heb gemist.

Nu ben ik opzoek naar een stukje software die zodra ik een ongeopend smsje heb of een gemist gesprek om de X-aantal minuten een signaal laat horen. Dit heeft de motorola van m'n vriendin ook en zou voor mij echt ideaal zijn.

Kent iemand toevallig zo'n stukje software want ik heb tot nu toe nog niks kunnen vinden met google ;(

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55
Yep, phonealarm. Moet je wel windows mobile draaien.

http://www.pocketmax.net/

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Ik heb gewoon aangevinkt "laat lampje knipperen" -> onbeperkt in de instellingen voor het alarm.

Ik kijk dan gewoon of mn rode lampje aan het knipperen is, zo ja, heb ik een nieuw SMSje. Zo hoef je ook niet continu het scherm aan te zetten.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.