Ik heb sinds 2 weken een nieuwe Dell Dimension 9150 desktop gekocht (PentiumD 3,4 Ghz, 1024 mb intern geheugen, Geforce 7300LE, 320 Gb HD) En wat mij gelijk opviel bij het eerste keer aanzetten van de pc is dat het een hard geluid maakt, wat uit de voeding lijkt de komen...
Dit geluid is een soort heel harde ruis. Er lijkt niks los te zitten.
Ik heb een beetje rond gekeken bij andere topics en daar lees ik dat iedereen het er over heeft dat Dell systemen juist zo stil zijn. Want ik heb laatst een nieuwe Compaq pc geinstalleerd en die had dat niet. Die was eigenlijk muisstil, maar deze Dell maakt bijna herrie.
Weet iemand of dit normaal is of is er iets met de voeding of iets anders? Kan ik bijvoorbeeld de voeding vervangen?
Overigens toen ik naar Dell belde zeiden ze dat dit normaal is.
Dit geluid is een soort heel harde ruis. Er lijkt niks los te zitten.
Ik heb een beetje rond gekeken bij andere topics en daar lees ik dat iedereen het er over heeft dat Dell systemen juist zo stil zijn. Want ik heb laatst een nieuwe Compaq pc geinstalleerd en die had dat niet. Die was eigenlijk muisstil, maar deze Dell maakt bijna herrie.
Weet iemand of dit normaal is of is er iets met de voeding of iets anders? Kan ik bijvoorbeeld de voeding vervangen?
Overigens toen ik naar Dell belde zeiden ze dat dit normaal is.