Ik heb laatst een OCZ GameXStream 600W aangeschaft, ipv mijn ouwe 250W (
) voeding.
Die zou ik dan alvast hebben als ik nog SLI of X-Fire zou gaan gebruiken.
Verder heb ik niks aan m'n configuratie gedaan, alleen de psu geplaatst.
Dit is de configuratie (crappy packard bell pc):
Opzich niet een superleuke maar had het in tíjden niet gedaan, en voor de afwisseling =)
Toen was ik een kwartiertje bezig en krijg opeens een blauw scherm (terwijl een X600XT niet zwaar is). Dus ik de boel uitzetten en weer opstarten, en nog eens proberen, en na een kwartiertje weer een blauw scherm
Ik snap hier niks van, met die crappy 250Watter was er niks aan de hand, zelfs Oblivion draaide daar redelijk op (die zal het dus helemaal niet doen op de nieuwe psu) en nu dit?
Weet iemand hoe dit komt? Ik kan niets bedenken, behalve slechte koeling misschien? Ik heb er namelijk (nog) geen casefans inzitten..
Die zou ik dan alvast hebben als ik nog SLI of X-Fire zou gaan gebruiken.
Verder heb ik niks aan m'n configuratie gedaan, alleen de psu geplaatst.
Dit is de configuratie (crappy packard bell pc):
- Gigabyte GA-8I915P-MF
- Intel Pentium 4 519 3.06GHz
- 2x512 MB DDR RAM geheugen
- Seagate Barracuda 7200.8 (250Gb)
- ATi Radeon X600 XT
- Lite-On SOHD-16P9S DVD lezer
- HLDS GWA-4164B Dual Layer DVD Schrijver
Opzich niet een superleuke maar had het in tíjden niet gedaan, en voor de afwisseling =)
Toen was ik een kwartiertje bezig en krijg opeens een blauw scherm (terwijl een X600XT niet zwaar is). Dus ik de boel uitzetten en weer opstarten, en nog eens proberen, en na een kwartiertje weer een blauw scherm
Ik snap hier niks van, met die crappy 250Watter was er niks aan de hand, zelfs Oblivion draaide daar redelijk op (die zal het dus helemaal niet doen op de nieuwe psu) en nu dit?
Weet iemand hoe dit komt? Ik kan niets bedenken, behalve slechte koeling misschien? Ik heb er namelijk (nog) geen casefans inzitten..
[ Voor 3% gewijzigd door Evano op 24-08-2006 19:49 ]