Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Bedankt topic mag gesloten worden.
[ Voor 128% gewijzigd door Wok op 24-08-2006 19:36 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Bookmarks >> Manage Bookmarks >> File >> Export
En de afkorting in je title moet zijn 'mbt' (Met betrekking tot), niet ivm (In verband met).
Edit: Damn.. ik moet 's leren refreshen als ik een pagina een paar minuten open heb staan voordat ik reageer..
[ Voor 25% gewijzigd door HyperioN op 24-08-2006 19:36 ]
Kan ik ook mijn bookmarks herstellen?
Want mijn PC heeft soms nogal de rare gewoonte om al mijn bookmarks te verwijderen...
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Verwijderd
zie boven?Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:45:
Nog een vraagje:
Kan ik ook mijn bookmarks herstellen?
Want mijn PC heeft soms nogal de rare gewoonte om al mijn bookmarks te verwijderen...
Gewoon back-uppen & indien het misloopt, gewoon back-up terugzetten
Ik had mijn bookmarks nog nooit ge-export... Maar ik zou ze wel graag terug hebben...
Dit hoort niet in Officesuites en software. Geen probleem, normaal verplaatsen we een topic, maa rik vrees dat de collegae in CSA weinig trek hebben in zo'n topicstart. Het is je vaker gevraagd, maar lees je nu ajb eens de Algemene gedragsregels (Netiquette)?
[ Voor 83% gewijzigd door Lustucru op 24-08-2006 21:01 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dit topic is gesloten.
![]()