Nu zien linkjes naar de frontpage er als volgt uit:
nieuws: DPC genomineerd voor ISOC-award
pricewatch: 3Com 2.5 dBi omni-directional Ceiling antenna
meuktracker: IPCop 1.4.11
reviews: Dokken voor je downloads
De pricewatch en meuktracker zijn zo typisch dat het voor Tweakers wel duidelijk is dat ze naar Tweakers.net verwijzen, maar (vooral) bij nieuws vind ik de link met T.net niet helemaal duidelijk.
In title-attributen van linkjes in nieuwsposts gebruiken we de volgende structuur: Tweakers.net -- DPC genomineerd voor ISOC-award en dat vind ik persoonlijk ook netter overkomen als het op die manier op het forum gepost wordt. Ook reviews zouden op die manier kunnen, imo is het niet zo van belang dat een onderscheid gemaakt wordt tussen nieuws en reviews (in de link ernaartoe althans).
Andere suggesties zijn:
3Com 2.5 dBi omni-directional Ceiling antenna - Pricewatch
Tweakers.net -- IPCop 1.4.11
Tweakers.net -- Dokken voor je downloads
Immers blijkt uit de titel van een meukje al duidelijk dat het om een meukje gaat. Bij de link naar de pw is de productnaam imo het belangrijkste, vandaar dat die vooraan komt de staan. Een alternatief zou bvb kunnen zijn:
3Com 2.5 dBi omni-directional Ceiling antenna in de pricewatch of omgekeerd
3Com 2.5 dBi omni-directional Ceiling antenna in de pricewatch. Of eigenlijk zelfs gewoon zonder de toevoeging "in de pricewatch".
/me twee centen in potje doet
nieuws: DPC genomineerd voor ISOC-award
pricewatch: 3Com 2.5 dBi omni-directional Ceiling antenna
meuktracker: IPCop 1.4.11
reviews: Dokken voor je downloads
De pricewatch en meuktracker zijn zo typisch dat het voor Tweakers wel duidelijk is dat ze naar Tweakers.net verwijzen, maar (vooral) bij nieuws vind ik de link met T.net niet helemaal duidelijk.
In title-attributen van linkjes in nieuwsposts gebruiken we de volgende structuur: Tweakers.net -- DPC genomineerd voor ISOC-award en dat vind ik persoonlijk ook netter overkomen als het op die manier op het forum gepost wordt. Ook reviews zouden op die manier kunnen, imo is het niet zo van belang dat een onderscheid gemaakt wordt tussen nieuws en reviews (in de link ernaartoe althans).
Andere suggesties zijn:
3Com 2.5 dBi omni-directional Ceiling antenna - Pricewatch
Tweakers.net -- IPCop 1.4.11
Tweakers.net -- Dokken voor je downloads
Immers blijkt uit de titel van een meukje al duidelijk dat het om een meukje gaat. Bij de link naar de pw is de productnaam imo het belangrijkste, vandaar dat die vooraan komt de staan. Een alternatief zou bvb kunnen zijn:
3Com 2.5 dBi omni-directional Ceiling antenna in de pricewatch of omgekeerd
3Com 2.5 dBi omni-directional Ceiling antenna in de pricewatch. Of eigenlijk zelfs gewoon zonder de toevoeging "in de pricewatch".
/me twee centen in potje doet
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten