Ik heb hier sinds 2 a 3 weken een wireles netwerk aangesloten aangezien we toen ook een laptop hebben aangeschaft, vaak zit ik achter in het tuinhuisje en hier heb ik telkens net wel of telkens net geen bereik.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik telkens wel bereik heb? Wireless router dichterbij plaatsen is eigenlijk niet echt een optie, ik vroeg me af of er dingen zijn die je zeg maar er tussen zet zodat die het signaal vergroot.
Als voorbeeldje:
--- =huis
---------(wireless netwerk)----------------------- tuin tuinhuis(laptop)
---------(wireless netwerk)---------dingetje--- tuin tuinhuis(laptop)
Het ligt er maar net aan ik mijn laptop houdt in het tuinhuisje, soms wel en soms geen verbinding.
Dus ik heb maar een paar meter nodig volgens mij. (het gaat over een sitecom wireless router, maar die informatie is niet echt belangrijk volgens mij)
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik telkens wel bereik heb? Wireless router dichterbij plaatsen is eigenlijk niet echt een optie, ik vroeg me af of er dingen zijn die je zeg maar er tussen zet zodat die het signaal vergroot.
Als voorbeeldje:
--- =huis
---------(wireless netwerk)----------------------- tuin tuinhuis(laptop)
---------(wireless netwerk)---------dingetje--- tuin tuinhuis(laptop)
Het ligt er maar net aan ik mijn laptop houdt in het tuinhuisje, soms wel en soms geen verbinding.
Dus ik heb maar een paar meter nodig volgens mij. (het gaat over een sitecom wireless router, maar die informatie is niet echt belangrijk volgens mij)