AUTORADIO-keuze B-merk Medion óf AutoVision

Pagina: 1
Acties:
  • 902 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 156703

Topicstarter
Heb me 5 slagen in de rondte gezocht op het net, ook hier op de fora, maar kom er niet écht uit.
Heb hier 2 autoradio's met min of meer gelijke specs (prijs tussen 79 en 89 euri) en beide mét USB/SD-card reader.
Wil er 1 terugbrengen, maar er zijn geen tests te vinden.

Wie ó wie heeft er goede e/o slechte ervaringen met de volgende 2 autoradio-types c.q. merken:
  • MEDION Autoradio/cd/mp3 MD80877
  • AutoVision AV-8840
Specs: MEDION
Max vermogen 4x45 Watt (geen 4x20 dus)
LCD display met ID3 tag
Speelt CD-R/RW en MP3
PPL tuner MW/FM/LW
30 Voorkeuzezenders
Afneembaar front
USB aansluiting
Met SD-slot

Is uitverkocht op Medion-site, maar nog wel bij Kijkshop op http://www.kijkshop.nl/in...270&intProductgroepID=272 )

Specs: AutoVision
AV-8840 radio cd speler met Mp3, SD/MMC cardreader, USB aansluiting

Black line Radio/CD/MP3 speler met 4 x 55Watt, Electronic Shock Protection, afneembaar front, pre-out, afstandsbediening. CD/CDR/CDRW/Mp3, SD/MMC cardreader, USB aansluiting

Bij Mediamarkt gekocht, maar specs op http://www.autovision.nl/ en dan via "Producten" naar AV CarHiFi.

Beide frontjes voelen vrij degelijk aan en telefonische navraag bij diverse verkopers leert, dat beide B-merken, nagenoeg de levensduur zouden hebben van een A-merk met een uitvalpercentage (lees: retour naar winkel) van 2 á 3 % ipv van de 8-10% van andere b-brands).

Welke van deze 2 zal ik inbouwen in m'n karretje 7(8)7 (meer ga ik er niet aan uitgeven en andere merken vind ik dus ook niet interessant, want deze 2 heb ik hier thuis!).

Thanx alvast!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:09

Sick Nick

Drop the top!

Denk dat het geen ruk uitmaakt, beide zullen ongeveer hetzelfde klinken en dezelfde kwaliteit hebben. Neem degene die jij er het mooiste uit vind zien en het makkelijkst te bedienen, hoewel dat ook wel ongeveer gelijk zal zijn (binnenwerk zal 95% identiek zijn).
Of probeer ze beide even, hoeveel moeite is het nou om een isostekker om te pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slush
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-05 22:02
@ErixRS: Wat is het uiteindelijk geworden?

edit:
naampje nu wel goed getiept

[ Voor 38% gewijzigd door Slush op 06-11-2006 17:59 ]

...netheid is voor de dommen...