Toon posts:

Wegvallende internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het komt regelmatig voor dat de draadloze internetverbinding wegvalt. Het valt op dat dit nogal eens gebeurt bij druk internetverkeer, Om de verbinding weer tot stand te brengen haal ik de Gigaset uit de USB poort. Soms moet ik de Experia box resetten (schakelaar) omdat het anders niet lukt. Het lijkt wel of dit probleem erger is geworden na de telefoonstoring begin deze week.
Hebben meer IPB-ers hier last van?
Ik ben een van de eerste abbonnees die is overgegaan op Internet Plus Bellen (juni 2005)

Verwijderd

bel gewoon ff de helpdesk :P

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 23:15

BHQ

Post dan gewoon niet zeg. Voor hetzelde geld heeft-ie de heldpesk al gebeld of weet-ie gewoon dat die er niets vanaf weten.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
technisch gezien kan het niks met de storing te maken hebben
je verbinding tussen pc en experiabox, en experiabox en isp zijn totaal verschillend
hoe is je signal strength?

PSN: djmurcielago

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Yapser schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:35:
[...]

Post dan gewoon niet zeg. Voor hetzelde geld heeft-ie de heldpesk al gebeld of weet-ie gewoon dat die er niets vanaf weten.
Dan had ie dat even moeten vermelden, vind je ook niet?

The devil is in the details.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 23:15

BHQ

Hahn schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:41:
[...]

Dan had ie dat even moeten vermelden, vind je ook niet?
True, maar wat schiet-ie met zo'n post dan?

Anyway, probeer eens een ander WiFi channel en in het geval van BitTorrent, (veeel) minder maximale connecties..

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-01 06:12

Cio

Indien mogelijk, probeer eens 11b ipv 11g. Is wat stabieler, kost minder vermogen van het modem.

"technisch gezien kan het niks met de storing te maken hebben"

Niet direct nee, maar dit modem (experia = SMC 7908 AFAIK) lijkt wel een PC met een brakke PSU, een te lange ISRA -> modem verbinding verlaagt je draadloze ontvangst(!) evenals telefoongesprekken. Dan kan een reboot om onbeeindigde processen af te sluiten helpen!

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Pagina: 1