Thomson 28WS43E breedbeeld tv gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Sinds vandaag gaat mijn Thomson 28WS43E breedbeeld tv niet meer aan. De afgelopen dagen gaf hij af en toe tijdens het tv kijken wat storing met lichte knallen/tikken uit de speaker. Ik dacht dat het aan UPC lag, omdat het toevallig elke keer gebeurde op RTL4. Zo ging het vandaag weer, alleen ging hij nu definitief uit. Toen ik het toestel weer aan probeerde te zetten bleef het beeld zwart en hoorde ik alleen 5 zachte piepjes. Dit is de situatie dus nu, de tv gaat niet meer aan. Als ik de tv aanzet hoor ik 5 zachte piepjes, blijft het beeld zwart en gebeurd er niets.

Het toestel is 6 jaar oud en valt daardoor net buiten de 5 jaar garantie. Sinds 1 week heb ik een Bose 3*2*1 systeem aangeschaft en aangesloten op de tv. Ik had met een constructie de Bose DVD speler bovenop de tv gezet, misschien niet de meest slimme/mooie oplossing, maar daar zou de tv tegen moeten kunnen zou je zeggen.

Iemand enig idee wat er hier aan de hand kan zijn en wat eventueel een oplossing hiervoor kan zijn. Ik vind het heel raar dat de tv niet aan gaat maar wel die 5 piepjes geeft bij het aanzetten.

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:57

Tacoos

i am i

Gaat 'ie helemaal niet meer aan, ook niet als je langere tijd wacht?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...