Toon posts:

Nieuw Core2duo Systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Beste Tweakers,

Ik heb deze zomer wat centjes bij elkaar gespaard, en nu wil ik een nieuw
systeem samen stellen.

Doel van de PC: Games (zoals crysis) en fotobewerking (photoshop) en wat simpele applicaties

Budget = 2500 euro

Monitor is reeds aanwezig is een Samsung TFT 940 BF

Ik wil mijn systeem bij alternate bestellen, en heb hier alle componenten even op een rijtje gezet!

- Intel® E6700 (Boxed, FC-LGA4, "Conroe") Processor
- Asus EN7950GX2/2PHT/1G (Retail, TV-out, 2xDVI) Videokaart
- GigaByte 965P-DS4 Retail, RAID, Gb-LAN, Sound Mobo
- Seagate Barracuda 7200.10 Bulk, ST3500630AS Hard Disk (sata)
- Seasonic S12-600HT Retail, ATX2 Voeding

Ik heb alleen geen idee wat voor een geheugen ik erin moet zetten.. iemand
tips hierover?? (bij alternate hebben ze geen corsair helaas.. wil toch in 1x een
compleet werkend systeem hebben)

Natuurlijk wil ik er ook nog een kast bij enz. maar dat is niet zo interessant om dat
hier te posten!

Zal dit systeem goed samen werken, en waarom wel en waarom niet?

Alvast bedankt! :>

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik kan je nou al garanderen dat je straks een slotje krijgt wegens een te magere topicstart.
Om maar ff iemand te quotten:
MAX3400 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:03:
[...]
Helaas is de glazen bol van Tweakers tijdelijk buiten gebruik wegens condens in het dubbele glas.
Waarom heb je deze onderdelen bv gekozen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Neok_ schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:12:
Ik kan je nou al garanderen dat je straks een slotje krijgt wegens een te magere topicstart.
Om maar ff iemand te quotten:

[...]

Waarom heb je deze onderdelen bv gekozen?
offtopic:
Ik voel me vereerd

Mag ik een hint geven: wacht even met je systeem samenstellen tot begin september. Waarom? Dan komt de nieuwe Best Buy Guide uit op de frontpage van Tweakers.net en zijn de ideale systemen van 750 tot 4000 Euro ofzo besproken. Daarna kan je altijd nog een topic openen om meer info/veranderingen te bespreken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom moet je wachten op de best buy guide? Een beetje tweaker kan toch wel een eigen systeem samenstellen?
Maargoed, ik zou zeggen, kijk eens wat rond in PMG, lees de FAQ over geheugen, lees reviews en benchmarks, en je komt al een heel eind. Bedenk ook voor jezelf of je wilt overklokken of niet.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De harde schijf is nog steeds vaak bottleneck #1 Met zo'n budget zou ik proberen er een Areca + BBU en 2 raptors in stoppen, oa. Het kost wat maar ik zou het zeker doen.

specs

• MAX3400

MAX3400

RoD schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:17:
Waarom moet je wachten op de best buy guide? Een beetje tweaker kan toch wel een eigen systeem samenstellen?
Omdat de TS geen beetje Tweaker is; gedeeltelijk in mijn ogen gezien het aantal posts en daarbij gezien de wijfelachtige vraagstelling omtrent geheugen.

Tuurlijk kan men leren/lezen/zoeken maar in de afgelopen weken tel ik ongeveer 45698874845 topics over een Core Duo systeem, dus het lijkt me sterk dat we wederom opnieuw moeten beginnen. En daarbij ziet het BBG-game system van september er al zeer goed uit!

Verwijderd

tip #1 - w8 op dx10, want je moet ondertussen toch w8en op Crysis
tip #2 - w8 op goede 590SLi C2D mobo's (een asus komt eraan kijk maar, dit is een insidersite van asus btw ;)

Zonder SLi/Crossfire kom je er ECHT NIET in Crysis. Een 1950XTX loopt nog onder de 80 fps op de hogere reso's. De DX10 ATi's in Crossfire is wat je zoekt, maar helaas zijn die er nog niet, dus als je nu wilt gamen koop dan goedkoper of neem nu een X1950XTX.
2gb minimaal uiteraard, voor non-overclockers zeg ik altijd: get yourself DDR2PC-4200 CAS 4, maar vermijdt OCZ's op C2D systemen. Windows XP ondersteund maximaal 3GB, dus doe maar 2GB Dual Channel DDR2 PC-4200 CAS 4. Dan zijn er enkele opties.

Je mobo wordt gewoon een bottleneck voor je Crysis-systeem, alleen dankzij geen mogelijkheid tot dual gpu setup.

Harddisk gewijs is 2x 320GB 7200.10's van Seagate met een 150GB Raptor de oplossing. Wellicht een beetje duur, maar met jouw budget weet je het nooit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 17:33 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

MAX3400 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:21:
[...]

Omdat de TS geen beetje Tweaker is; gedeeltelijk in mijn ogen gezien het aantal posts en daarbij gezien de wijfelachtige vraagstelling omtrent geheugen.

Tuurlijk kan men leren/lezen/zoeken maar in de afgelopen weken tel ik ongeveer 45698874845 topics over een Core Duo systeem, dus het lijkt me sterk dat we wederom opnieuw moeten beginnen. En daarbij ziet het BBG-game system van september er al zeer goed uit!
Dat klopt.
Echter, als de TS even wat meer moeite doet, dan is het prima zelf uit te vinden wat voor geheugen hij moet nemen, zoals ik in mijn post meldde. Ok, als je lui bent kun je wachten, maar imo is dat niet erg zinvol.

• MAX3400

MAX3400

RoD schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:27:
[...]

Dat klopt.
Echter, als de TS even wat meer moeite doet, dan is het prima zelf uit te vinden wat voor geheugen hij moet nemen, zoals ik in mijn post meldde. Ok, als je lui bent kun je wachten, maar imo is dat niet erg zinvol.
Tis nog een weekje... :>

Volgens mij moet dit systeem, zonder overklokken, uit de voeten kunnen met 667MHz memory; en ten overvloede; bel de leverancier of het geheugen op voorraad wel compatible is met het moederbord!!!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
Even zelf uitzoeken wat er mogelijk is qua geheugen en ervaringen lezen duurt minder lang dan een week ;) Maargoed, ik snap je punt verder hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:25:
tip #2 - w8 op goede 590SLi C2D mobo's (een asus komt eraan kijk maar, dit is een insidersite van asus btw ;)

Zonder SLi/Crossfire kom je er ECHT NIET in Crysis. Een 1950XTX loopt nog onder de 80 fps op standaard reso. De DX10 ATi's in Crossfire is wat je zoekt, maar helaas zijn die er nog niet, dus als je nu wilt gamen koop dan goedkoper of neem nu een X1950XTX.

2gb minimaal uiteraard, voor non-overclockers zeg ik altijd: get yourself DDR2PC-4200 CAS 4, maar vermijdt OCZ's op C2D systemen. Windows XP ondersteund maximaal 3GB, dus doe maar 2GB Dual Channel DDR2 PC-4200 CAS 4. Dan zijn er enkele opties.

Je mobo wordt gewoon een bottleneck voor je Crysis-systeem, alleen dankzij geen mogelijkheid tot dual gpu setup.

Harddisk gewijs is 2x 320GB 7200.10's van Seagate met een 150GB Raptor de oplossing. Wellicht een beetje duur, maar met jouw budget weet je het nooit.
Wat i dat nou weer voor onzin? :? ...
Crysis kun je ook heus wel op DX9 spelen hoor.....aleen met minder grafisch geweld...
Deze videokaart lijkt me een goede keuze voor dit systeem met dit budget...!

En voor geheugen zou ik gewoon kijken naar pc5400 oid....maar dan wel van een A merk zoals: GeiL
OCZ, Kingston e.d

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 17:34 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, dat is onzin. Als dat waar was dan kocht niemand het spel. Verder kun je altijd wel blijven wachten op nieuwe dingen. Aangezien die DX10 kaarten nog niet te krijgen zijn, lijkt het me niet zinvol om daar op te gaan wachten. Bovendien zullen de echt goeie kaarten in het begin nog wel uberduur zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 24-08-2006 17:33 ]

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 14:56
Ik zou trouwens een mobo nemen met een 975 chipset omdat die de nieuwe quad core processor ondersteund dat doet de rest van chipsets namelijk niet.
kun je later nog een keertje een upgrade doen.

succes

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:32:
[...]

Wat i dat nou weer voor onzin? :? ...
Crysis kun je ook heus wel op DX9 spelen hoor.....aleen met minder grafisch geweld...
Deze videokaart lijkt me een goede keuze voor dit systeem met dit budget...!
Ik zeg niet dat je Crysis zonder DX10 kan spelen, maar als je leuk wil gamen is 100fps toch wel lkkr en dat haal je niet op de hogere reso's. Met zo'n budget is w8en op dx10 misschien wel het overwegen waard.
RoD schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:35:
[...]

100fps? 8)7 Dat lijkt me wat overdreven. Daar merk je (imo) niks van, en het kost je bakken met geld als je alles op 100fps wilt spelen met eyecandy.
GL & HF, ik zweer bij 100+fps bij alle spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 17:36 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:34:
[...]

Ik zeg niet dat je Crysis zonder DX10 kan spelen, maar als je leuk wil gamen is 100fps toch wel lkkr en dat haal je niet op de hogere reso's
100fps? 8)7 Dat lijkt me wat overdreven. Daar merk je (imo) niks van, en het kost je bakken met geld als je alles op 100fps wilt spelen met eyecandy.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:25:

Zonder SLi/Crossfire kom je er ECHT NIET in Crysis. Een 1950XTX loopt nog onder de 80 fps op standaard reso. De DX10 ATi's in Crossfire is wat je zoekt, maar helaas zijn die er nog niet, dus als je nu wilt gamen koop dan goedkoper of neem nu een X1950XTX.

Grapjas :) Als ze dat zouden doen verkoopt het spel niet.
En de minimum requirements zijn al bekend van Crysis.

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8GHz; Graphics: NVIDIA 6600/X800GTO (SM 2.0); RAM: 768MB/1GB; HDD: 6GB; Internet: 256k+; Optical Drive: DVD; Software: DX9.0c with Windows XP

Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent
RAM: 1.5GB
HDD: 6GB
Internet: 512k+ (128k+ upstream)
Optical Drive: DVD
Software: DX10 with Windows Vista

Dus , die 7950GX2 zit gewoon goed. Ik zou die dan ook kopen , de x1950xtx kan er niet aan toppen wat wel al weten. En wachten op DX10 is zinloos 1.) zo kan je blijven wachten
2.) de eerste series hebben veel kinderziektes

Jongens.. je moet helemaal geen DX10 hebben om crysis te kunnen spelen.
DX9 is zeker genoeg ! En het zou me niet verwonderen dat crysis beter op een DX9 kaart gaat draaien onder DX9. Dan op een DX10 kaart onder DX10 omdat er veel meer features zijn.
En je kan crysis met DX9 spelen met moet gewone de software versie DX9 (windows xp) DX10 (Vista).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 17:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:35:
[...]

Grapjas :) Als ze dat zouden doen verkoopt het spel niet.
En de minimum requirements zijn al bekend van Crysis.

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8GHz; Graphics: NVIDIA 6600/X800GTO (SM 2.0); RAM: 768MB/1GB; HDD: 6GB; Internet: 256k+; Optical Drive: DVD; Software: DX9.0c with Windows XP

Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent
RAM: 1.5GB
HDD: 6GB
Internet: 512k+ (128k+ upstream)
Optical Drive: DVD
Software: DX10 with Windows Vista

Dus , die 7950GX2 zit gewoon goed. Ik zou die dan ook kopen , de x1950xtx kan er niet aan toppen wat wel al weten. En wachten op DX10 is zinloos 1.) zo kan je blijven wachten
2.) de eerste series hebben veel kinderziektes
je doet net wat nVidia wilt, de duurste, net de laatste van de DX9 serie. Dom dom dom want dx10 komt eraan en dat gerucht dat de eerste series kinderziektes hebben, lijkt me onzin, die gasten van nVidia & ATi doen hun werk wel hoor. Dat is net als de MX518 halen toen de G5 kwam, je zit met de gebakken peren (of een katje in het zakje imo)

Doe wat je wilt, ik geef mijn argumenten en w8 nog even tot
1) Core2Duo's in prijs verlaagt zijn en nog steeds het vlaggenschip blijft van Intel (Quadcore's nutteloos alleen voor servers interessant
2) De DX10 serie goed verkrijgbaar is met de 89xx serie van nVidia en de 29xx serie van ATI.
3) Wanneer de 590SLi mobo's DX10 beter in de vingers hebben.

Men zei dat 7950GX2 beter is dan 1950XTX? |<<=== let op de FarCry benchy

Als je toch quadcore wil, moet je inderdaad denken aan een 975X mobo sinds deze crossfire ondersteund (leuk 2x 1950XTX + quadcore, maar je zit wel met de gebakken peren zoals ik al zei)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 17:57 ]

• hello_moto
  • Laatst online: 02-02 08:18
Waarom niet een paar center in je zak houden en gewoon een E6600 kopen? En voor het moederbord misschien een Asus P5W DH deluxe? Die zou je met gemak moeten overklokken naar E6700, zelfs X6800 speeds.
Natuurlijk wil ik er ook nog een kast bij enz. maar dat is niet zo interessant om dat
hier te posten!
Waarom is dat niet interessant? Je moet daarbij toch ook het beste advies hebben?

Verwijderd

hello_moto schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:59:
Waarom niet een paar center in je zak houden en gewoon een E6600 kopen? En voor het moederbord misschien een Asus P5W DH deluxe? Die zou je met gemak moeten overklokken naar E6700, zelfs X6800 speeds.

[...]

Waarom is dat niet interessant? Je moet daarbij toch ook het beste advies hebben?
goeie tips moto, volgens mij komt er strx een post aan van mn broer met een lijstje waar ik het redelijk mee eens ben

• hello_moto
[sub][quote]Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:02:
[...]

goeie tips moto, volgens mij komt er strx een post aan van mn broer met een lijstje waar ik het redelijk mee eens ben[/quote][/sub]

Thanx >:)

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-01 11:29
Ten eerste wil ik zeggen: De TS is beschamend slecht, je hebt geen moeite genomen om iets uit te zoeken, vragen op te stellen etc. Lees dit eens door en eigenlijk moet je de TS een flinke edit geven. Doe je dat niet, dan moet hier gewoon een slot op!

Je kan nog zo'n hoog budget hebben, je kan gewoon nu nog niet een computer kopen die Crysis (om maar een voorbeeld te noemen van toekomstige games) op super-hoge resoluties met HDR en alle eyecandy aan. Dan zul je toch echt moeten wachten op DX10, videokaarten met unified shaders en Windows Vista (geen beta's), nForce 590 SLI Intel Edition, Ati Xpress 3200 Intel Edition... zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik bedoel: 'Gewone' resoluties (zeg 1280x690) zonder HDR en eyecandy af zal je zeker een leuke fps (Gokje? Rond de 80) geven om het vloeiend te draaien, maar je zal nooit 2048x1536 met HDR en alle eyecandy van Crysis kunnen halen en als je het wel haalt, dan heb je niet meer dan 20fps wat niet echt lekker speelt.
Kijk alleen al naar FEAR...

Maar goed, nu een PC van 2500 euro. Komt weer een boodschappenlijstje hoor...

Thermaltake Armor
Thermaltake Toughpower Modular 700W
Asus P5W DH Deluxe
Intel Core 2 Duo E6600 + Scythe Katana met 120mm + AC Silver 5
Kingston HyperX 2GB DC PC6400
Asus EN7950GX2
Creative X-Fi XtremeMusic
2x Seagate Barracuda 7200.10 320GB in Raid 0 + Raptor X
2x Samsung SH-W163A

~2430 euro en allemaal te krijgen bij Alternate...

Zo... een idioot snelle computer die werkt. Alstublieft... *zucht*

• RoD
  • Niet online

RoD

Waar zie jij staan dat de TS op die resoluties met die eyecandy wil spelen? De TS heeft een 940BF met een native resolutie van 1280x1024. Dus hoger dan dat gaat hij al niet eens spelen. Overigens is het nooit mogelijk om nu een pc te kopen waarmee je zeker weet dat je toekomstige games kunt spelen met alle eyecandy. Verder gaat dat ook gewoon belachelijk veel geld kosten. Met de pc die de TS nu samengesteld heeft gaat het allemaal prima werken.

Overigens had de TS hier vragen over:
Ik heb alleen geen idee wat voor een geheugen ik erin moet zetten.. iemand
tips hierover?? (bij alternate hebben ze geen corsair helaas.. wil toch in 1x een
compleet werkend systeem hebben)
Het is zo offtopic gegaan dat hier niet eens meer naar gekeken wordt (en ja daar ben ik ook schuldig aan)
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:34:

GL & HF, ik zweer bij 100+fps bij alle spelen.
Misschien moet je er even rekening mee houden dat bij lange na niet iedereen deze eis stelt.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 24-08-2006 18:16 ]

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:15:
[...]

Misschien moet je er even rekening mee houden dat bij lange na niet iedereen deze eis stelt.
*zucht* je wilt toch wel een beetje kunnen gamen. Crysis liet ons veel framedrops zien en daarom zou ik gaan voor 100+ fps om zo framedrops <80 te voorkomen. Zo heb je een stabiele gameervaring.
Iedereen zijn voorkeuren maar l1m1t, de 1950XTX is voor mij de betere keuze (vooral door de 975X crossfireready-chipset)

Kijk ook naar zijn prijs aub: 440 pleuros voor een GPU die de 7950GX2 minimaal evenaart, zo niet verslaat. Das wel wat anders dan de 545 euro die je voor een 7950 neerlegt, zo'n 105 euro!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 18:29 ]

• hello_moto
Zal al dat moois niet een enorm geluid maken?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Mensen dat ik niet een compleet volledige beschrijving heb gegeven van het systeem wat ik wil hebben.. ik zat namelijk op me werk en had niet zoveel tijd hiervoor... veel reacties zeggen hier van neem wat tijd om uit te zoeken wat je wilt.. dat heb ik ook gedaan.. maar aangezien jullie betere tweakers zijn dan mij wil ik echt het beste eruit halen

- Videokaart heb ik gekozen omdat hij vaak goede benches laat zien + ik wil van ati af omdat ik op me huidige pc totaal niet tevreden ben over ati.

- Core 2 Duo e6700 omdat amd op dit moment geen passend antwoord heeft, en de E6600 nu al bijna overal uitverkocht is. (vind het relatief wel een enorm prijsverschil en heb benches gezien waarbij de E6600 overal bijna net zo goed presteerd dus deze keuze weet ik nog niet helemaal)

- Harde schijf heb ik gekozen omdat ik sata eens wil proberen door zijn hogere doorvoersnelheid

- Mobo heb ik gekozen omdat ik altijd asus heb gehad en in me vorige pc is 2x het moederbord vervangen geweest, daarom nu dus voor de gigabyte gegaan en ondersteuning van sata2 op dit mobo

- Geheugen had ik wel degelijk bekeken ik zat zelf te denken aan corsair TWIN2X2048-6400C4PRO maar die hebben ze helaas niet bij alternate omdat ik toch een compleet systeem wil. (dit geheugen is zeker goed genoeg ook voor de toekomst)

- Voeding: 600 watt gekozen omdat dit systeem behoorlijk wat gaat vreten zeker als hij overgeclocked is. En omdat hij hier een keer op tweakers van deze fabrikant als beste
uit de test kwam

- Kast: Zit te denken aan een Thermaltake Aguila gewoon omdat deze er mooi uitziet :P! en omdat thermaltake bekend staat om zijn goede kasten met een goede airflow erin ( waar je zelf ook natuurlijk voor moet zorgen)

Thankz voor alle reacties

Misschien is het toch maar even wachten op Crysis maar ik geloof niet dat er zoveel beters voor die tijd uit gaat komen eigenlijk.. verder speel ik nu gewoon farcry :P en dat loopt op me huidige pc ook niet lekker meer.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 18:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
l1m1t schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:09:

Maar goed, nu een PC van 2500 euro. Komt weer een boodschappenlijstje hoor...

Thermaltake Armor
Thermaltake Toughpower Modular 700W
Asus P5W DH Deluxe
Intel Core 2 Duo E6600 + Scythe Katana met 120mm + AC Silver 5
Kingston HyperX 2GB DC PC6400
Asus EN7950GX2
Creative X-Fi XtremeMusic
2x Seagate Barracuda 7200.10 320GB in Raid 0 + Raptor X
2x Samsung SH-W163A

~2430 euro en allemaal te krijgen bij Alternate...

Zo... een idioot snelle computer die werkt. Alstublieft... *zucht*
Dit systeempje klinkt idd zo gek nog niet ! Thx... wie weet volg ik je advies wel op!

• hello_moto
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:25:
Sorry Mensen dat ik niet een compleet volledige beschrijving heb gegeven van het systeem wat ik wil hebben.. ik zat namelijk op me werk en had niet zoveel tijd hiervoor... veel reacties zeggen hier van neem wat tijd om uit te zoeken wat je wilt.. dat heb ik ook gedaan.. maar aangezien jullie betere tweakers zijn dan mij wil ik echt het beste eruit halen

- Videokaart heb ik gekozen omdat hij vaak goede benches laat zien + ik wil van ati af omdat ik op me huidige pc totaal niet tevreden ben over ati.

- Core 2 Duo e6700 omdat amd op dit moment geen passend antwoord heeft, en de E6600 nu al bijna overal uitverkocht is.

- Harde schijf heb ik gekozen omdat ik sata eens wil proberen

- Mobo heb ik gekozen omdat ik altijd asus heb gehad en in me vorige pc is 2x het moederbord vervangen geweest, daarom nu dus voor de gigabyte gegaan.

- Geheugen had ik wel degelijk bekeken ik zat zelf te denken aan corsair TWIN2X2048-6400C4PRO maar die hebben ze helaas niet bij alternate omdat ik toch een compleet systeem wil.

- Voeding: 600 watt gekozen omdat dit systeem behoorlijk wat gaat vreten zeker als hij overgeclocked is.

- Kast: Zit te denken aan een Thermaltake Aguila gewoon omdat deze er mooi uitziet :P!

Thankz voor alle reacties

Misschien is het toch maar even wachten op Crysis maar ik geloof niet dat er zoveel beters voor die tijd uit gaat komen eigenlijk.. verder speel ik nu gewoon farcry :P en dat loopt op me huidige pc ook niet lekker meer.
Een 7900 GT of een X1900XT zou toch ook perfect zijn? En de E6600 niet goed leverbaar? Dat duurt denk ik net zo lang om te leveren als een e6700 hoor, want er zijn niet zo veel mensen die een e6700 bestellen, dus zullen ze die ook wel moeten bestellen. Er zijn al heel wat mensen die een e6600 zo besteld hebben.

Verwijderd

Topicstarter
hello_moto schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:46:
[...]

Een 7900 GT of een X1900XT zou toch ook perfect zijn? En de E6600 niet goed leverbaar? Dat duurt denk ik net zo lang om te leveren als een e6700 hoor, want er zijn niet zo veel mensen die een e6700 bestellen, dus zullen ze die ook wel moeten bestellen. Er zijn al heel wat mensen die een e6600 zo besteld hebben.
Hmmm bij de E6700 staat op alternate : Op voorraad, levering binnen 24 uur

Bij de E6600: Levertermijn onbekend. Kijk regelmatig of het artikel leverbaar is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:07:
[...]

Hmmm bij de E6700 staat op alternate : Op voorraad, levering binnen 24 uur

Bij de E6600: Levertermijn onbekend. Kijk regelmatig of het artikel leverbaar is.
umm en deze dan? deze is wel op voorraad hoor :+

Ik snap dat je keuze is gevallen voor de 7950GX2, maar als ik jou was had ik nog 1 weekje gewacht op de 105 euro goedkopere en snellere (op de farcry/crysis engine) x1950xtx.
Als je toch een armor neemt, maak dan gebruik van de 250mm sidepanel versie!!! Echt een topkast!
En aub 1 DVD-RW, 2 is alleen als je tegelijkertijd Crysis wilt spelen en DVDtjes wilt branden.
Tenzij je overbrandt, tsja, keuzes, keuzes..

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 19:23 ]

Pagina: 1