Downloadlimiet vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-02 12:55
Ik heb thuis ADSL en ik mag per maand 15 GB downloaden.
Toen ik vandaag keek zag ik dat ik nog maar 300 MB over heb!!!
En dat is echt raar want ik heb geen een groot spel, film of demo gedownload.
Ben ik misschien gehackt of zit er spyware op mijn PC die dingen download of zo...
Wel heb ik veel online gegamet maar het lijkt me onmogelijk dat ik in 24 dagen 14 GB heb gedownload aan updates en mods...
En kan er iemand zeggen wat er gebeurt als ik mijn downloadlimiet overschrijd?

Tnx in adv.

Satangel

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat er gebeurd kan niemand je zeggen. Misschien krijg je een torenhoge rekening. Misschien word je afgesloten. Misschien gebeurt er niks.
Maar daar kun je wel achter komen: Bel je provider. Je vermeldt zowieso je provider niet dus hoe moeten wij daar uitspraken over (kunnen) doen?

My Guess: het zal allemaal wel meevallen.

Wat betreft dat verkeer waar je geen weet van hebt: Dat kan 1001 oorzaken hebben, maar als je uitsluitsel wilt kun je je PC eens scannen op virussen, spyware en dat soort ongein. Hoe moeten wij (wederom) daar uitspraken over doen a.d.h.v. de informatie die je ons nu verstrekt?

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 24-08-2006 16:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat staat er in je algemene voorwaarden?

Meestal kan je gewoon blijven downloaden maar betaal je bedrag x per GB, ineens te voldoen bij de volgende factuur.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:49

rg-mohwa

Phoe Hé

moet je even je provider en abbo erbij vermelden is wat makkelijker.
neem ook even een kijkje op de site van je provider meestal staat het antwoord daar ook wel.
maar bij de meeste providers is het niet zo erg als je er overheen gaan.
andere providers willen wel is geld vragen ik geloof 50Ct voor 100 Mb maar daar ben ik niet zeker van.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 19:47

Barrycade

Through the...

Mods van spellen kunnen toch aardig in de MB's lopen. Op onze COD2 server hebben we zo'n 100 MB aan customised maps staan en ze komen lekker snel binnen via een redirect. Af en toe naar een andere server en voor je het weet heb je 1Gig te pakken. Maar dat kan bijna niet je download verklaren.

Heb je soms een website draaien met veel bezoekers op je homepage? Die downloads tellen ook mee.

Wat er gebeurt bij overschrijden zal je op de website van je provider wel kunnen vinden.

• Satangel
Ik heb ADSL zeg ik toch :p.
En weten jullie misschien waarom er zoveel gedownload is via mijn account? en hoe ik dit kan verminderen?

• Satangel
Ik heb geen homepage of site en ik speel inderdaad CoD 2 heel veel online.
Kzal effe kijken op adsl.be wat er gebeurt.

• MAX3400

MAX3400

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:02:
En weten jullie misschien waarom er zoveel gedownload is via mijn account? en hoe ik dit kan verminderen?
F5 en lezen...

Helaas is de glazen bol van Tweakers tijdelijk buiten gebruik wegens condens in het dubbele glas.

Ow, kan je Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif vaker gebruiken?

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 24-08-2006 16:03 ]

• Satangel
Wat doet F5 wel?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:02:
Ooooh, je hebt ADSL. Dat maakt het duidelijk... :?
Welke provider? De ene provider is de andere niet, en met de informatie die je ons verschaft kunnen wij geen zinnige uitspraken doen. En waarom er zoveel gedownload is via je account: idem; te weinig informatie om daar uitspraken over te kunnen doen. Misschien heb je gewoon teveel gedownload, misschien zit je PC onder de virussen en spyware. Of misschien is de teller van je provider stuque :Y)
De pagina opnieuw verversen zodat je alle replies die je tot nu toe hebt gehad eens kunt gaan lezen :X

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 24-08-2006 16:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Je kan een download metertje installeren (vindt je met google makkelijk) Dan kun je zien wanneer je wat download

• MAX3400

MAX3400

RobIII schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:04:De pagina opnieuw verversen zodat je alle replies die je tot nu toe hebt gehad eens kunt gaan lezen :X
Levert wel weer extra verkeer op; snap wel waar die GB's vandaan komen... }:O

• Satangel
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:05:
Je kan een download metertje installeren (vindt je met google makkelijk) Dan kun je zien wanneer je wat download
Ok bedankt dit wist ik nog niet.

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

waar heb je eigenlijk gekeken hoeveel data je gedownload hebt ? misschien niet gewoon vergeten de couter te resetten.

• Satangel
Op hun site, bij mijn verbindingsgegevens en elke eerste dag van de maand wordt hij gereset naar 0 GB.
Waar kan ik mijn provider zien?

[ Voor 14% gewijzigd door Satangel op 24-08-2006 16:09 ]

• MAX3400

MAX3400

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:08:
Op hun site, bij mijn verbindingsgegevens en elke eerste dag van de maand wordt hij gereset naar 0 GB.
Welke site? En van wie is die site? En zou dat misschien niet van je provider zijn?

*edit*
Als je veel online gamet, dan nog kan je veel data binnenhalen. Zelfs al download je geen mods of maps, dan moet je uitgaan van 5 tot 15MB per uur alleen aan TCP-verkeer. En als je bijvoorbeeld BF2 speelt, dan haal je ook van elke server nog extra info en banners op; dat tikt ook snel aan.

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 24-08-2006 16:11 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:17
Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:08:
Op je factuur. Of je aanvraagformulier.

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02 15:09
Als je je download limiet overschrijdt word waarschijnlijk je internet snelheid verlaagd tot smallband ( vergelijkbaar met de oude telefoon modems) oftewel geef je aan aan je provider dat je een aantal gb extra wil kunnen downloaden. Dan zal je echter wel moeten bijbetalen , dit valt al bij al nog wel mee je betaald ongeveer iets van 0.15 eurocent /mb . Je internet snelheid word dan gewoon weer breedband.

ik woon ook in het land waar ze het download limiet nog kennen ;)

• Satangel
Van Belgacom :o.
Ik heb mijn PC vandaag al gescant met AVG Free, Spy Sweeper en Ad-Aware en ze hebben alle drie niets gevonden, dus waarschijnlijk is het niet door spyware/virussen/worms...
Ik gebruik dit netwerk samen met mijn 2 broers maar zij hebben ook niets groot gedownload, maar wel veel YouTube videos bekeken.
Maar ze hebben ook niet 14 GB aan filmpjes gedownload :).

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Hoe weet je dat zo zeker :) Als je niet monitort hoeveel filmpjes, of hoeveel MB, weet je gewoon nada, niks :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:14
Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:12:
Ik heb mijn PC vandaag al gescant met AVG Free, Spy Sweeper en Ad-Aware en ze hebben alle drie niets gevonden, dus waarschijnlijk is het niet door spyware/virussen/worms...
Ik gebruik dit netwerk samen met mijn 2 broers maar zij hebben ook niets groot gedownload, maar wel veel YouTube videos bekeken.
Je bent lekker vaag zeg. Pffffff

Oplossing: Installeer Netlimiter op alle 3 de pc's. Stel elke pc in op Max 5 GB per maand en opgelost!.

• MAX3400

MAX3400

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:12:
No offence, maar je mag dus 15GB gebruiken per maand en dat moet je met zijn 3en delen? Dat is 5GB/man/maand = 166MB/man/dag... Dat is dus niks; 10 tot 25 filmpjes van YouTube en daar zit je al aan.

Probleem lijkt me dus duidelijk; je bandbreedte is ruk als je dat met meerderen moet delen.

• Satangel
En eigenlijk is die internetverbinding voor mijn pa zijn werk, dus alle kosten gaan naar het werk van mijn pa :).
Mijn pa moet bijna niets downloaden, dus daarom willen ze niet meer betalen voor bijvoorbeeld 20 GB downloadlimiet.
Ik zal eens kijken naar dat programmatje Nettimer.

[ Voor 10% gewijzigd door Satangel op 24-08-2006 16:19 ]

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

kweet niet wat voor modem je hebt. Maar als je nou gewoon vanaf volgende maand daar de counter reset (iedere maand dan). Kan je precies zien hoeveel erin en eruit is gegaan.

• Satangel
Maar dat zie ik toch al op adsl.be?
Dat programma Nettimer ziet er goed uit, en het zou inderdaad veel van mijn problemen kunnen oplossen.
Dus jullie denken dat ik door mijn online gaming verslaving het download limiet heb verkl**t?

[ Voor 73% gewijzigd door Satangel op 24-08-2006 16:23 ]

• MAX3400

MAX3400

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:21:
Euh... Een bedrijf kan zoveel zeggen? Dus tenzij ik een goede schatting zou hebben van hun waardes en mijn gemeten waardes, zou ik ook niet geloven dat ik x GB heb gedownload.

offtopic:
Zit zelf op ongeveer 350GB verkeer in de maand excl. mijn webservers

• Satangel
Ik zie niet echt een knopje op mijn router met counter op :).
En van gewoon op het net surfen, dan download ik toch niets he?

[ Voor 34% gewijzigd door Satangel op 24-08-2006 16:34 ]

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Pas op "satangel". niet teveel zeggen, want anders krijg je een rekening :P

(sorry, kon het niet laten)

• Barrycade
  • Laatst online: 09-02 19:47

Barrycade

Through the...

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:21:
Dat programma Nettimer ziet er goed uit, en het zou inderdaad veel van mijn problemen kunnen oplossen.
Dus jullie denken dat ik door mijn online gaming verslaving het download limiet heb verkl**t?
;( LEES! de repy's eens :( ;) JIJ en je broers slurpen al je bandbreedte weg. 8)7 Zij met hun filmpjes, jij met je gamen. 15 GB delen met z'n 3-en is met gewoon surfen al haalbaar.

• MAX3400

MAX3400

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:32:
Jawel... Elke bitje aan info wat van internet naar jouw PC moet, heet "download". En elk bitje wat je van jouw PC naar internet verstuurd, heet "upload".

:O :O :O

offtopic:
ADSL & Belgie; Fred Flintstone is er zelfs modern bij

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 24-08-2006 16:37 ]

• Satangel
Dus ik moet gewoon veel meer downloadlimiet hebben?
Ok bedankt voor de zeer snelle reacties.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:32:
Ik zie niet echt een knopje op mijn router met counter op :).
Tuurlijk wel, je download toch je pagina die je bezoekt (die worden gewoon op je pc binnengehaald en daar bekeken). Dus theoretisch is het heel goed mogelijk om tientallen GBs aan bandbreedte te trekken door simpel over paginas met grote fotos te surfen.

Dus wat dat betreft heb je gewoon een internetverbinding die niet geschikt is voor jouw gebruik en zou ik zeker eens te overwegen naar een verbinding met een veel hogere limiet (ik zou echt niet kunnen leven met slechts 15GB per maand... daar heb ik per week nog niet eens genoeg aan, zelfs al tel ik de DVDs die ik download niet eens mee).

• MAX3400

MAX3400

Terw_Dan schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:39:*knip*
(ik zou echt niet kunnen leven met slechts 15GB per maand... daar heb ik per week nog niet eens genoeg aan, zelfs al tel ik de DVDs die ik download niet eens mee).
Ja, maar jij moet ook 4x per week een nieuw mobo kopen met al je mods... _/-\o_ _/-\o_

*edit*
Ik denk trouwens dat het maar een les moet zijn; dat iemand halverwege de maand wordt afgesloten van internet. Dan denk je voortaan wel 2x naar voordat je "nutteloos" gaat zitten surfen omdat je niets beter te doen hebt/weet.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 24-08-2006 16:41 ]

• Satangel
Zoals ik al zei is de verbinding van mijn pa zijn werk en voor zijn werk moet mijn pa bijna niets downloaden...
Dus echte argumenten heeft hij niet om een betere internet verbinding aan te vragen...

Misschien suggesties :)?

• MAX3400

MAX3400

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:43:
Zoals ik al zei is de verbinding van mijn pa zijn werk en voor zijn werk moet mijn pa bijna niets downloaden...
Dus echte argumenten heeft hij niet om een betere internet verbinding aan te vragen...

Misschien suggesties :)
Een krantenwijk nemen en je eigen lijn aan laten leggen en niet delen met je familie.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 24-08-2006 16:44 ]

• Satangel
Meen je dat?
Ik ben veertien jaar dus ik denk niet dat ik dat zou kunnen en zeker niet mogen van mijn ouders.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:45

lier

MikroTik nerd

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:43:

Misschien suggesties :)?
We hoeven toch niet serieus suggesties te doen om jouw te vertellen hoe je meer kan downloaden ?
:X

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Satangel
Suggesties over hoe ik mijn pa kan overtuigen om zijn baas te overtuigen dat wij een betere verbinding moeten krijgen...

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:45:
Meen je dat?
Ik ben veertien jaar dus ik denk niet dat ik dat zou kunnen en zeker niet mogen van mijn ouders.
dus, ik werkte ook al toen ik 14 was, dus dat kan prima lijkt me. En als jij iets bijlegt voor een snellere verbinding is het meestal zo dat je je bestaande verbinding gewoon kan upgraden naar iets snellers (en waarom zouden je ouders daar moeilijk over doen, als jij de extra kosten toch betaalt?)
MAX3400 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:40:
[...]

Ja, maar jij moet ook 4x per week een nieuw mobo kopen met al je mods... _/-\o_ _/-\o_

*edit*
Ik denk trouwens dat het maar een les moet zijn; dat iemand halverwege de maand wordt afgesloten van internet. Dan denk je voortaan wel 2x naar voordat je "nutteloos" gaat zitten surfen omdat je niets beter te doen hebt/weet.
Dat is helemaal geen goed idee ja :P internet is een primaire levensbehoefte ;)

en zoveel mobos heb ik nou ook weer niet... zijn er maar +- 200

[ Voor 3% gewijzigd door TERW_DAN op 24-08-2006 16:49 ]

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:16

P!m

Ik had dit tot een jaar geleden ook met Caiway, steeds uitkijken bij grote downloads etc.
Als je echt zo graag meer wilt downloaden, regel dan samen met je broers wat geld (Bijvoorbeeld 10 euro per maand), en geef dat aan je ouders zodat zij het pakket kunnen upgraden.

En anders : Netlimiter

• Satangel
Ik ga volgend jaar een vakantie job doen, en internet is inderdaad een primaire levensbehoefte :).
Mijn ouders hebben niet graag dat ik geld besteed of verspil.

• Xelle
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-02 09:01
Als ik gewoon een dagje wat aan het internetten ben zit ik ook al snel over de 100mb per dag. Dit gaat gewoon heel snel met allerlei filmpjes die je bekijkt en vele plaatjes. Er zijn vast nog wel meer dingen die groot zijn. In ieder geval gaat dit gewoon snel, ookal internet je. En 1 troost ik moest eens met een 2GB limiet doen op een 3mBit verbinding met 3 gebruikers :P .

• Satangel
Lol, dan ga je nu 4 dagen mee of zo :)

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
joh?

En ga inderdaad eens de wereld in ipv de hele dag online zitten te gamen :+

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:27

TheVMaster

Moderator WOS
Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:47:
Suggesties over hoe ik mijn pa kan overtuigen om zijn baas te overtuigen dat wij een betere verbinding moeten krijgen...
Ik zou zeggen ga demonstreren bij het hoofdkantoor van Belgacom zodat ze eindelijk eens afstappen van dat ouderwetse-downloadlimiet-gedoe.

Het is in deze moderne tijd toch niet meer normaal om een downloadlimiet van 15Gb te hebben. pfff...als je een beetje rondsurft haal je al een paar Gb in de week :( en dan heb ik het nog niet over grote e-mails met attachments binnentrekke, filmpjes downloaden, online gamen..etc.etc...

offtopic:
Als ik een maand onder de 200 Gb blijf vind ikdat ik te weinig online ben geweest O-)

• Satangel
Ik doe ook sport, maar met het slechte weer in België kan ik moeilijk een stapje in de wereld zetten :p.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:58:
Ik doe ook sport, maar met het slechte weer in België kan ik moeilijk een stapje in de wereld zetten :p.
Je hebt toch wel een paraplu ofzo?

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-01 09:15
RobIII schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:04:
[...]

Ooooh, je hebt ADSL. Dat maakt het duidelijk... :?
Welke provider? De ene provider is de andere niet, en met de informatie die je ons verschaft kunnen wij geen zinnige uitspraken doen. En waarom er zoveel gedownload is via je account: idem; te weinig informatie om daar uitspraken over te kunnen doen. Misschien heb je gewoon teveel gedownload, misschien zit je PC onder de virussen en spyware. Of misschien is de teller van je provider stuque :Y)

[...]

De pagina opnieuw verversen zodat je alle replies die je tot nu toe hebt gehad eens kunt gaan lezen :X
Ik denk dat je niet door hebt dat je hier waarschijnlijk tegen een kind van 10-14 jaar bezig bent. Ofwel iemand met erg laag IQ dat zou ook kunnen :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Emu schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:59:
[...]

Ik denk dat je niet door hebt dat je hier waarschijnlijk tegen een kind van 10-14 jaar bezig bent. Ofwel iemand met erg laag IQ dat zou ook kunnen :)
Idd 14 jaar is hij (althans dat verteld hij een aantal posts eerder ;))

• MAX3400

MAX3400

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:50:
Ik ga volgend jaar een vakantie job doen, en internet is inderdaad een primaire levensbehoefte :).
Mijn ouders hebben niet graag dat ik geld besteed of verspil.
Primair? Je bent 14 dus het lijkt me sterk dat jij 24 uur per dag een internet-verbinding (ADSL/kabelUMTS) nodig hebt want werken doe je niet (in tegenstelling tot ondergetekende die zelfs een antenne op zijn auto heeft laten monteren). Voor je pa is het wel een levensbehoefte maar waarschijnlijk secundair omdat 'ie niet de hele dag thuis werkt.
Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:58:
Je bent toch niet van suiker?

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 24-08-2006 17:01 ]

• Satangel
Nee.
Oke ik denk dat dit topic mag gesloten worden omdat we eigenlijk zitten te chatten...
Maar ik heb nog een probleem en zou het erg appreciëren als jullie daar ook eens naar keken, hier is de link:

Vraag accespoint maken van je draadloze netwerkkaart.

• Fryske_Apoc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-12-2024

Fryske_Apoc

[- Apoc -]

een vriend van me zit ook op belgacom :)

als je over je limiet heengaat word je verbinding teruggeschroeft naar de snelheid van een inbel
net zoiets als wat chello vroeger met zijn klanten deed
probeer een nederlandse provider te krijgen

indien je er problemen mee heb wil ik je er wel mee helpen werk bij een isp :)

Apoc_Ownz

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:54
Heb het er thuis eens over om met bijbetaling via de zaak de limiet hoger in te laten stellen.
De baas betaald het bedrag wat ze nu betalen, en jullie betalen een x bedrag bij per maand.
Al dan niet bijeen gebracht door jouw en je broertjes/papie.

Mijn profiel op Discogs

• BHQ
  • Laatst online: 09-02 23:15

BHQ

We zijn wel een beetje hypochriet bezig. Ik durf te wedden dat het merendeel hier gek rondjes gaat rennen als het internet down is. Ik ook trouwens, meteen WLANnetjes scannen :X

Anyway, install. idd DU Meter op de machines en zie waar de bandwidth heengaat. Probeer ook ff Hitman Pro op alle PC's zodat je zeker weet dat niet spy/adware alles op zit te slokken.

[ Voor 40% gewijzigd door BHQ op 24-08-2006 17:16 ]

• MAX3400

MAX3400

Yapser schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:07:
We zijn wel een beetje hypochriet bezig. Ik durf te wedden dat het merendeel hier gek rondjes gaat rennen als het internet down is.

Anyway, install. idd DU Meter op de machines en zie waar de bandwidth heengaat. Voor je het weet is je PC zo spyware infested als de ziekte bijvoorbeeld.
"Het internet" is nooit down; tenzij morgen de Terminators de wereld overnemen en alle mensen in een gevangenis gooien en alle servers en switches en glaskabels vernietigen...

• BHQ
  • Laatst online: 09-02 23:15

BHQ

Ik doel op het principe dat een internetverbinding thuis down is. Reden buiten beschouwing gelaten :+

moraalridderrr ;)

[ Voor 15% gewijzigd door BHQ op 24-08-2006 17:10 ]

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Nou dan is het vast een secundaire levensbehoefte want een week zonder internet moet ik toch niet zitten , kan ik niet op t T.net nieuws kijken :P

Ben ik blij dat ik in Nederland woon zeg, hoe kan het nou eigenlijk dat er datalimiet is in België?

• MAX3400

MAX3400

Yapser schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:10:
Ik doel op het principe dat een internetverbinding thuis down is. Reden buiten beschouwing gelaten :+

moraalridderrr ;)
Vandaar UMTS-kaart in de laptop via andere provider en eventueel ook nog een aansluiting via/in de auto naar een derde provider. Als ik niet kan werken op sommige momenten, heeft de zaak een groot probleem.

• Satangel
Nog een klein vraagje:

Als ik gewoon online game, dus niets download of zo, gaat mijn download limiet dan toch vooruit?

• MAX3400

MAX3400

Satangel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:49:
Nog een klein vraagje:

Als ik gewoon online game, dus niets download of zo, gaat mijn download limiet dan toch vooruit?
MAX3400 in "Downloadlimiet vraag"

* MAX3400 denkt dat Networking Essentials of "Internet voor Dummies" een mooi startpunt is om vanaf hier verder te lezen.

• Satangel
Dus ja?

edit:
Bedankt voor je snelle antwoord.

[ Voor 75% gewijzigd door Satangel op 24-08-2006 17:59 ]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ja, iedere 0 of 1 die je over je internet verbinding binnnensleurt is download.

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Zelfs deze pagina is al bijna een kwart megabyte zonder plaatjes :). Al valt het doorpompen daarvan wel weer mee als je gzip compressie aanzet in je prefs ;)
Pagina: 1