Probleem met mobo (denk ik)

Pagina: 1
Acties:

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 15:41
Ik had een ouwe Pentium II 350 met 64MB ram, 10GB hd, M6TBA mobo (weet ff nie meer welk merk) en een Voodoo Banshee 16mb agp. Werd dus een beetje oud, maandje geleden dus andere onderdelen gehaald...

Heb nou een MSI K7T-Pro (niet Pro 2), 30.6 GB hd, AMD ThunderBird 800 ,128MB ram en ATI Rage Fury Pro 32mb VI/VO erbij gehaald...

Ja, nog steeds niet het beste van het beste allemaal, maar het is wat :D

Nou et probleem dus... zodra mijn processor een beetje veel werk moet verrichten, dus als ik een film aan et divx-en ben of een spel aan et spelen, hoor ik gekraak uit mn boxen komen... ik dacht dat het misschien aan mijn videokaart lag, maar met de ouwe banshee er weer in is het nog niet weg. Ik heb btw een SoundBlaster PCI64, maar daar ligt et denk ik ook nie aan want in et ouwe mobo deed ie et perfect.

Suggesties ??

• redah
Alsjeblieft ?

Dit wordt really annoying :?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:25

Klippy

Still Game

Dat heb k vaker gehoord. Moet je eens aan drivers denken, of ff de Search gebruiken, want daar zal wel wat instaan.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 10:09

duderuud

Sliden is koel

Vriend, ik het dus PRECIES hetzelfde probleem. Ook die kaart!! Nu weet ik dus zeker dat het aan die PCI64 ligt!

Ik zeg wel hetzelfde....bij mij is die kaart perfect op de standaard snelheid van mijn TB (750mhz), maar kom ik boven de 850mhz met overklokken, dan kraakt het geluid dus ook:(

Misschien eens nieuwere drivers proberen, kaart in ander pci-slot proberen...

Maar ik denk dus dat het een ander kaartje word:(

Motor-Forum.nl

• redah
Hm... op me mobo zit ook nog een onboard soundchip, misschien moet ik die maar es inschakelen en uitproberen.

Kmoet toch weer aan de format c: vanavond :)

Nieuwste drivers heb ik, van alles, maar daar lag et dus nie aan...

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06-2025
Is het niet gewoon storing ?? Ik heb zelf een SB Live! player 1024, die is aangesloten op me stereo..als ik het volume van me stereo harder zet hoor ik me harddisk draaien, en als me harddisk gaat lezen/schrijven hoor ik dat ook over me boxen...
Pagina: 1