Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Het zou alleen heel jammer zijn dat als ik 'm zou kopen dat dan blijkt dat het de ene of de andere is - en niet tegelijk. Of dat je alleen hetzelfde beeld op beide monitoren kan krijgen ipv desktop extenden...
Alleen office toepassingen, geen bijzondere fratsen
[ Voor 25% gewijzigd door Burat op 24-08-2006 14:45 ]
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
De specs op de site noemen bij RAMDAC alleen 400MHz, dus als er maar 1 op zit heb je pech, dan kun je geen dualView aan....
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik heb zelf een Radeon 8500LE en een 9250SE (die laatste met flatcable), beide doen gewoon dual display. Ik zou overigens aanraden om een kaart van volledige hoogte aan te schaffen ipv een low-profile model als het niet hoeft. Er is niets irritanter dan een analoog signaal gestuurd door inferieure kabels.
Draai ook een Dual monitor setup met 17" CRT en 15" CRT.
Allebij hebben ze een 1152 x 864 resolutie op 70Hz.
Verwijderd
Verwijderd
er zit waarschijnlijk ook maar 1x RAMDAC op, want DVI heeft dat niet nodig, alleen de VGA aansluiting om het beeld analoog te maken.Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:36:
Als ik zie waar die flatcable precies aangesloten zit lijkt me dat bijna een onboard DVI-VGA-adapter![]()
De specs op de site noemen bij RAMDAC alleen 400MHz, dus als er maar 1 op zit heb je pech, dan kun je geen dualView aan....
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Buiten het kleurverschil tussen de 2 monitren werken deze ook irritant traag. Zo gaat bijvoorbeeld het scrollen in een topic als deze in blokken, in plaats van vloeiend. Zodra ik de 2de monitor uitschakel gaat alles prima.
De kaart lijkt niet echt geschikt te zijn om 2 TFTjes op 1280x1024@75hz aan te stuten. Ik zou een iets duurder kaartje pakken.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:27:
Ik zou toch eerder voor deze gaat: http://tweakers.net/aanbod/advertentie/45114
Een niet gevonden kaart