[XP]Taakbalk, rechtermuisknop Close werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-02 22:08
Zoals mijn topictitel al wat zegt;

Ik heb sinds een tijdje dat mijn hele rechtermuisknop-menu (restore,move,size,minimize,maximize,close) niet meer werkt(als je hem laat verschijnen op de taakbalk). Het is een random gebeurtenis, soms doet het het wel, soms niet. Je ziet het menuutje zelf wel, maar als je wat kiest wordt het niet uitgevoerd. Op internet opzoeken levert alleen gevallen op van mensen die het menutje niet krijgen. Hetzelfde menu werkt wel als je rechtermuisknop-menu op helemaal links-boven in een programma opvraagt.

Ik heb Windows XP Tablet PC Edition, en de toshiba tecra m7.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

soms wel, soms niet... Laten we nou net willen weten wat er precies gebeurt als het niet werkt ;)

Dus welke applicatie heb je open... Werkt het na het herstarten van de applicatie weer wel? etc. etc.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Shuisman
BtM909 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:29:
soms wel, soms niet... Laten we nou net willen weten wat er precies gebeurt als het niet werkt ;)

Dus welke applicatie heb je open... Werkt het na het herstarten van de applicatie weer wel? etc. etc.
Zoals ik zei, het gebeurt random (ik kan geen patroon ontdekken, van welke software staat aan, welke niet). Nu (in firefox) wil het niet, maar open ik NU een map dan doet dat het wel. Desalniettemin, soms werken mappen ook niet. Ik heb het 1 keer met vlc media player, maar nog nooit met msn!

Toen ik dit had gepost, wilde het closen wel weer (van firefox) :?

EDIT:
Als het sluiten niet wil is de 'gouden' oplossing; minimize het venster eerst, en dan werkt het right-mouse-button-close verhaal wel ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Shuisman op 24-08-2006 13:35 ]

• Shuisman
/me SHuisman neemt een aanloop, aimed, en schopt dit topic!