Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Heb net een nokia 9500 en en een paar vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Pimmetje16
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-11 21:29
Ik heb sins een week een nokia 9500. Ik heb al heel wat uren gezocht naar informatie en software maar nog niet veel gevonden.

Ik heb bij mijn telefoon een geheugen kaart van 128MB (MMC). Ik wil in ieder geval een grotere kaart. De grootste kaart die ik het kunnen vinden was 2GB. Maar ik kan nergens vinden of deze kaart bruikbaar is in miijn telefoon. Op de nokia site kan ik alleen maar getalllen vinden van 128MB terwijl ik tweedehands de nokia zie met 512MB en 1GB. Het bestandssysteem wat voor de geheugenkaart wordt gebruikt is zover ik heb kunnen vinden FAT16. En als ik op school goed mijn best heb gedaan kan FAT16 in iedergeval tot 2GB.

Verder ben ik nog op zoek gegaan naar navigatie software. (Ik heb een bluetooth navigatie module geleend om te testen) alleen ik heb nog geen werkende navigatie software gevonden onder de 128MB (ook geen grote). Ik zou niet weten welke versie van TomTom ik zou moeten gaan halen. Ik heb in iedergeval route66 geprobeerd maar kwam er later achter dat ze geen versie hadden voor de Nokia 9500. Dus eigenlijk ben ik op zoek naar software voor TomTom dus als iemand toevallig weet welke versie ik moet hebben zou ik erg blij zijn.

Ik ben ook nog eens gaan zoeken naar Voice Over Ip Software voor op mijn telefoon. Ik gebruik op hem moment zelf Voipstunt en daar heb ik hier en daar wel gelezen dat mensen het werkend hebben. Ik denk niet via voipstunt want die bieden hier geen software voor aan. Dus ik denk dat er software is waar je zelf je provider kan kiezen. Ik heb wel een andere provider gevonden die het mogelijk maakt om met de nokia over wifi te bellen maar deze maakt gebruik van push to talk wat mij niet echt geweldig lijkt. Hier even een link:http://www.barablu.com/downloads_m_nokia.htm

Als iemand mij aan software kan helpen voor voipstunt zou ik dat erg fijn vinden.

Als er verder nog goede ideeen zijn voor software die geschikt is voor de nokia 9500 roept u maar.

In iedergeval bedankt voor het lezen

Pimmetje

Verwijderd

Probeer het eens hier zou ik zeggen :) :

Nokia 9500 Communicator

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Voor je eerste vraag had je bovendien al een topic gestart. Je had gerust de topicstart daarvan kunnen aanvullen hiermee of je vragen in een nieuw bericht kunnen plaatsen. Zoals fwenk echter al zegt kun je deze vragen ook prima in het centrale 9500 topic stellen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.