Hey,
Ik heb sinds een tijdje (vraag me niet hoelang, ik heb het niet bijgehouden
) een heel erg vaag probleem. Als ik normaal de computer opstart, krijg ik een Windows schermpje dat het besturingssysteem geladen wordt. Dit duurt enkele seconden, dan wordt het scherm een paar seconden lang zwart en dan krijg ik hetzelfde schermpje nog eens enkele seconden. Daarna wordt het scherm zwart en krijg ik het Windows-logon scherm. Tijdens dit tweede zwartworden van het scherm, gaat de computer (waarschijnlijk de harde schijf) een hard, zoemend geluid maken.
Echter, sinds een tijdje, doet ie dit soms wel, en soms niet. Als dat zoemend geluid NIET komt, start Windows ook niet op. Komt het geluid wel, start Windows WEL op. Waar kan dit aan liggen? Het lijkt me stug dat dit aan de harde schijf ligt, want soms doet ie het wel en soms niet. Tevens doet veilige modus het wel gelijk (met een zoemend geluid opstarten).
groeten,
Ik heb sinds een tijdje (vraag me niet hoelang, ik heb het niet bijgehouden
Echter, sinds een tijdje, doet ie dit soms wel, en soms niet. Als dat zoemend geluid NIET komt, start Windows ook niet op. Komt het geluid wel, start Windows WEL op. Waar kan dit aan liggen? Het lijkt me stug dat dit aan de harde schijf ligt, want soms doet ie het wel en soms niet. Tevens doet veilige modus het wel gelijk (met een zoemend geluid opstarten).
groeten,